Paf

Voittaako lopullinen voittaja mäkihyppyosuuden ja kuittaa kaikista nopeimman maastohiihtoajan?

Lehdistötiedote   •   Helmi 25, 2011 15:47 EET

PAF tarjoaa MM-hiihdon jokaisena kisapäivänä uuden Crazy–vedon.

Yhdistetty pohjoismainen HS 106 + 10 km - Voittaako lopullinen voittaja mäkihyppyosuuden ja kuittaa kaikista nopeimman maastohiihtoajan?
Kyllä - 50,00

Täysin jäissä koko vuoden. Mutta pystytäänkö mestaruudennälkäiset amerikkalaiset ohittamaannyt kun pohjoismaiden yhdistetyillä on ensi-iltansa?  Naisten 15 km takaa-ajo.

Yhdistetty pojhoismainen HS 106 + 10 km
Hallitseva mestari: Todd Lodwick (USA)
Ennakkosuosikit: Jason Lamy Chappuis (FRA), Mikko Kokslien (NOR), Magnus Moan (NOR)
Pohjoismaiset toivot: Mikko Kokslien, Magnus Moan, Hannu Manninen, Janne Ryynänen

Hallitseva mestari: Justyna Kowalczyk (POL)
Ennakkosuosikit: Marit Björgen (NOR)
Pohjoismaiset toivot: Marit Björgen, Aino-Kaisa Saarinen, Therese Jouhag, Anna Haag, Krista Lähtenmäki

Kertoimet yli 4,56 – Voita pelirahaa
Pelaa yhden rivin yli 4,56 kertoimella, sisältäen vähintään kaksi Hiihdon MM-kisaa. Arvomme kaikkien vähintään 4,56 kertoimella pelanneiden kesken 20 euroa pelirahaa joka kilpailupäivä.

Kertoimet ovat osoitteessa:  www.paf.com

Paf on julkisoikeudellinen yhdistys, joka on yli 40 vuoden ajan tarjonnut asiakkailleen turvallisia ja viihteellisiä rahapelejä. Pafin laajaan pelivalikoimaan kuuluvat peliautomaatit, bingo, lotto, pokeri, kasinopelit, taitopelit ja vedonlyönti kilpailukykyisellä vedonlyöntisuhteella internetissä, risteilyaluksilla sekä Ahvenanmaalla. Vuonna 2009 Pafin nettotuotto kasvoi 20 miljoonaan euroon, jotka jaettiin kokonaisuudessaan yleishyödyllisille järjestöille. Paf-konsernissa työskentelee yli 350 työntekijää Maarianhaminassa, Helsingissä, Tukholmassa, Tallinnassa ja Madridissa. Lisää tietoa sivuilta www.paf.com.