SMARTO Group

VScom julkisti Modbus Gateway -tuotelinjan, nimeltään ModGate

Lehdistötiedote   •   Marras 11, 2010 15:21 EET

VScom (Saksa), joka on erikoistunut tietoliikenne-, M2M- ja automaatiotuotteiden suunnitteluun ja valmistukseen, julkisti Modbus Gateway -tuotelinjan, nimeltään ModGate.

ModGate -tuotteet muuntavat Ethernet Modbus-protokollan sarjamuotoon. ModGate -tuoteperheestä löytyy malleja eri sarjaportti-määrällä, yhdestä RS232/RS485-porttisesta aina 8-porttiseen versioon. Lisäksi saatavilla malleja, joissa on myös tuki WLAN:lle.

Modbus-protokolla kehitettiin jo 70-luvulla ohjattavien logiikoiden (PLC) ohjaukseen ja tietojen keräämiseen niiltä. Aluksi laiteliitäntänä logiikalle toimi RS232, mutta nykyään laiteliitäntänä toimii myös RS485.

SMARTO Group on Jorvas Hitech Centerissä toimiva teknisten tuotteiden maahantuoja, joka toimittaa tuotteitaan Euroopan Unionin alueella. Tarjoamme asiakkaillemme mahdollisuuden tehdä tilaukset suoraan myös verkkokaupoistamme: www.smartoshop.com ja www.smartofiber.com. Yhteystiedot: SMARTO Group, Jorvas Hitech Center, 02420 JORVAS. Sähköposti: sales(at)smartogroup.com