Myllyn Paras Oy

Vuoden Kotikokki-reseptikilpailu on päättynyt

Lehdistötiedote   •   Maalis 15, 2012 14:07 EET

Myllyn Parhaan sponsoroimassa Iltalehden ja Kotikokki.netin Kotikokki-kilpailussa voitto ratkesi yhdistämällä nerokkaasti siskonmakkaroita, kaalikääryleitä ja ohrasuurimoita. Vuoden Kotikokiksi valittiin sauvolainen Kaisa Sillanpää reseptillään Siskonmakkara-kaalikääryleet.

Kisaa tuomaroinut Jyrki Sukula kommentoi voittoreseptiä näin: ” Tässä reseptissä vanha tuttu siskonmakkara on käytetty kekseliäällä tavalla, sitomaan kaalikääryleen täyte. Lisäksi minttu ja oregano tuovat makumaailmaan hyvän välimerellisen twistin ja toimivat ohran kanssa mainiosti.”

Voittaja saa Kotikokki-tittelin lisäksi palkinnoksi 500 € lahjakortin Iittalan verkkokauppaan ja painonsa verran Myllyn Paras-pastaa! 2. sijalle kilpailussa ylsi helsinkiläinen Erkki Boman Muikkupatee-reseptillään ja 3. sija heltisi Syksyinen ahvenpaistos-reseptillä riihimäkeläiselle Anne Kiurulle.

Myllyn Paras onnittelee voittajia!

Katso alta Kaisa Sillanpään herkullinen voittoresepti. Kaikki kuusi parhaiten sijoittunutta reseptiä ja kaksi kunniamaininnan saanutta reseptiä löydät tästä linkistä.

Myllyn Paras valmistaa, myy ja markkinoi jauhoja, hiutaleita, suurimoita ja pastaa sekä pakastetaikinoita ja leivonnaispakasteita. Yrityksen kaksi tehdasta sijaitsevat Hyvinkäällä. Myllyssä valmistetaan jauhot, hiutaleet, suurimot sekä pastat. Pakastetehdas on keskittynyt pakastetaikinoiden ja leivonnaispakasteiden valmistukseen. Yhteensä yhtiö työllistää yli sata henkilöä. http://www.myllynparas.fi