Fashionstore

Vuoden odotetuin muoti-ilta Guess Starry Evening

Lehdistötiedote   •   Syys 21, 2010 15:03 EEST

Vuoden odotetuin muoti-ilta Guess Starry Evening järjestetään 25.9.2010. Tapahtumaan arvotaan lippuja Fashionstoren kanta-asiakkaiden kesken, joten kannattaa liittyä heti kanta-asiakkaaksi.

Tapahtumaan voi voittaa liput myös osallistumalla kilpailuun Fashionstoren nettisivuilla olevalla lomakkeella. Kanta-asiakkaaksi liittymällä saa myös loistavia etuja Fashionstoren verkkokaupasta. Rekisteröitymällä saa heti 10 % alennuksen ensimmäisestä tilauksesta ja jatkossa alennusta saa etutason mukaan. Kaikki kanta-asiakkaat saavat perustasolla ostoksista 5 % alennuksen. Kanta-asiakastaso riippuu ostosten määrästä, esim. silver-asiakkaaksi pääsee kun ostanut tuotteita vähintään 500 eurolla 12 kuukauden aikana.

Fashionstoren valikoimaan kuuluvat Guessin vaatteet, laukut ja asusteet sekä uutuutena myös kengät. Muita Fashionstoren verkkokaupassa myytäviä tuotemerkkejä ovat Calvin Klein, Nike ja Ray Ban.

Fashionstore.fi kuuluu MPH Trading konserniin (www.mphtrading.com). MPH on perustettu vuonna 1992. Fashionstore.fi on helmikuussa 2010 lanseerattu fashion verkkokauppa. Myymme verkkokaupassa konserniin kuuluvia Guess ja Calvin Klein accessories tuotteita (laukut, lompakot, huivit, jne) sekä tämän lisäksi Nike accessories tuotteita (laukut, lompakot, vyöt) ja Ray Ban aurinkolaseja.

www.fashionstore.fi