Betsafe

Vuoden sketsihahmo -kilpailu on Karim Z. Yskowiczin ylivoimaa

Lehdistötiedote   •   Helmi 15, 2013 11:12 EET

Viihdeohjelma Putouksen Vuoden sketsihahmo -kilpailussa on jäljellä enää kolmen kärki, jonka tempaukset eivät jätä ketään kylmäksi. Vedonlyöntiyhtiö Betsafe lähti kisan voittajakertoimien perusteella jo muutama viikko sitten täysin omille teilleen; Karim Z. Yskowicz nostettiin voittajaksi ja Sanna-Raipe Helmisen kuntokäyrää povattiin varsin laskevaksi. Ilves-fanin putoaminen ei siis ollut Betsafen leirissä suuri yllätys.

Betsafen näkemys voittajasta on viimeisen viikon aikana vahvistunut entisestään, sillä Karim Z. Yskowiczin voittoa voidaan kertoimien perusteella pitää tällä hetkellä erittäin todennäköisenä. Samppa Linna yrittää vielä haastaa lähes kolmeen kipuavalla kertoimellaan Yskowiczin ylivoiman - Veli Sikiön peli puolestaan näyttää olevan pelattu.

Karim Z. Yskowicz on ylivoimainen suosikki myös iGaming-asiantuntija Juha Kvistin papereissa. "Karim Z. Yskowicz on välittänyt koko kansalle kosolti suomalaista meininkiä sekä intohimoisia tunnetiloja. Mies valloittaa muijan kuin muijan puhumattakaan maamme miesväestöstä. Samppa Linnan läpändeeroksen on nyt oltava todella kohdallaan, jotta voittotaistelusta saataisiin vielä edes keskinkertaisen tiukka. Veli Sikiö on tällä hetkellä kisassa täysin täytehahmon roolissa", Kvist pohtii.

Putous, Vuoden sketsihahmo -kilpailu - tämänhetkiset kertoimet:

Voittaja:

Karim Z. Yskowicz 1,35

Samppa Linna 2,90

Veli Sikiö 5,75

Lisätietoja antaa iGaming-asiantuntija Juha Kvist: juha.kvist@betssongroup.com

Betsafe on tänä päivänä yksi maailman johtavista peliyhtiöistä. Asiakkaita on yli 500 000 ja he ovat yli 100 eri maasta. Tammikuun 2006 virallisen aloituksen jälkeen yhtiöstä on tullut nopeasti yksi luotettavimmista yhtiöistä pelialalla.