Delipap Oy

Vuokkoset 100% Bio- tuotteet sopivat kesämökkeilyyn!

Lehdistötiedote   •   Heinä 06, 2012 09:35 EEST

Vuokkoset on tuonut markkinoille kotimaiset biohajoavat terveyssiteet ja pikkuhousunsuojat. Vuokkoset 100% Bio –tuotteet voi käytön jälkeen kompostoida. Tuotteiden pintakerros on luonnonmukaisesti viljeltyä, biohajoavaa puuvillaa. Imukerros on puhdasta klooritonta suomalaista selluloosaa. Myös taustakalvo, kuluttajapakkaus ja siteen yksittäispakkaus ovat maatuvia.

Siteet ja pikkuhousunsuojat valmistaa Delipap Oy, joka on Suomen ainoa hygieniatuotteita valmistava yritys. Vuokkoset-tuotteiden valmistusprosessissa ei mene lainkaan jätettä kaatopaikalle, vaan jäte hyödynnetään polttamalla se energiaksi. Tuotteiden valmistuksessa ei synny ympäristöpäästöjä ilmaan eikä vesistöihin, eikä tuotteisiin lisätä kemikaaleja.

Vuokkoset-sarjan tuotekehityksessä on takana vuosikymmenten kokemus hygieniatuotteiden valmistamisesta suomalaisille kuluttajille. Vuokkoset 100% Bio –pikkuhousunsuojissa ja siteissä on samat hyvät ominaisuudet kuin muillakin Vuokkoset-tuotteilla. Ne ovat ohuita, luotettavia ja ihoystävällisiä. Vuokkoset 100% Bio –tuotteissa on pehmeä, puuvillainen pintakerros, joka sopii erinomaisesti myös herkkäihoisille. Tuotteissa on hengittävä taustakalvo, eivätkä ne sisällä lainkaan muovia.

Sarjaan kuuluvat:

• 100% Bio Normal Wings – siivellinen normaalipituinen ohutside
  • 100% Bio Long Wings – siivellinen pitkä ohutside
  • 100% Bio Normal – normaalipituinen pikkuhousunsuoja

Delipap Oy on yksityinen perheyritys ja Suomen ainoa kertakäyttöisten kuukautissuojien ja vaippojen valmistaja. Delipapilla on noin 80 työntekijää ja yrityksen liikevaihto on noin 16 miljoonaa euroa. Yrityksen tärkeimpiä arvoja ovat suomalaisuus, laatu ja ympäristövastuullisuus. Tuotteemme täyttävät pohjoismaiset ympäristökriteerit. Delipapin tuotteille on myönnetty avainlippu ja yrityksellä on  ISO 9001-laatusertifikaatti. Delipap Oy toimii tiiviissä yhteistyössä Allergia- ja Astmaliiton kanssa päämääränämme valmistaa mahdollisimman turvallisia kotimaisia tuotteita myös herkkäihoisille kuluttajille.