Maksuturva

Web Sovelluskehittäjä, tule töihin näköalapaikalle

Lehdistötiedote  •  2012-03-23 09:58 EET

Etsimme nyt ICT-tiimiimme rennolla mutta ammattitaitoisella otteella varustettua Web Sovelluskehittäjää tuotekehityksen projekteihimme. Toiveenamme on, että sinulta löytyy jo aiempaa kokemusta erityisesti käyttöliittymäsuunnittelusta ja Web-teknologioista. Toivomme myös, että asenteesi ja huumorintajusi ovat kohdallaan.

Tiimissämme osallistut erilaisten sovellusten kehitykseen sekä ylläpitoon ja pääset tosissaan vaikuttamaan siihen, minkälaisia palveluita asiakkaillemme tarjoamme. Meiltä saat mielenkiintoisen ja haasteellisen työn sekä näköalapaikan jatkuvasti kasvavassa yrityksessä sähköisen kaupankäynnin ytimessä, eikä toimistomme näköalassakaan ole valittamista.

Samaan syssyyn saat hyvät työsuhde-edut (lounas- ja matkapuhelinedun sekä yksityisen työterveyshuollon), rennon työilmapiirin ja ainakin omasta mielestään hauskat ja motivoituneet työkaverit, joiden seurassa aika ei käy pitkäksi.

Toivomme sinulta

- kokemusta Web-käyttöliittymien suunnittelusta ja toteutuksesta

- hyvää Web-teknologioiden osaamista ja kokemusta myös koodaamisesta

- graafista pelisilmää ja maalaisjärjen ajoittaista käyttämistä

- itsenäistä otetta ja hyviä tiimityötaitoja

- oppimishalukkuutta ja oma-aloitteisuutta

- sujuvaa suomen ja riittävää englannin kielen taitoa.

Lisäksi seuraavien tekniikoiden tai teknologioiden (yhden tai useamman) osaamisen katsomme eduksesi: PHP, HTML5, Java EE, JQuery, Eclipse, Ruby, OracleDatabase, Oracle Weblogic, Linux & Windows -palvelinympäristöjen hallinta, CI-tekniikat

Jos sinulla lisäksi on kokemusta verkkokaupankäynnistä, verkkopalveluiden kehittämisestä, pankkialalta,käytettävyydestä ja/tai graafisesta suunnittelusta, teet meihin varmasti vaikutuksen.

Mitä vielä odottelet - paappas hakien jo tänään! Toimita hakemuksesi palkkatoivomuksineen pikaisesti JustRecruitMe:n kautta, sillä tehtävä täytetään heti sopivan tyypin löydyttyä.

Lisätietoja voit kysellä ICT kehitysjohtaja Konsta Karviselta, puhelimella 040 502 0826 tai sähköpostilla konsta.karvinen(at)maksuturva.fi

Suomen Maksuturva
Suomen Maksuturva Oy on sähköisen kaupankäynnin maksujenvälitykseen erikoistunut asiantuntijatalo. Yhtiön erityisosaamista on turvallinen maksuliikenne, toimitusinformaation hallinta sekä monikanavainen vähittäismyynti. Maksuturvan kumppaneina toimivat suomalaiset pankit, luottoyhtiöt sekä logistiikka-alan yritykset ja verkkokaupan ohjelmistotalot. www.maksuturva.fi

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom