webCRM Finland

webCRM kaksinkertaisti käyttäjämääränsä

Lehdistötiedote   •   Helmi 05, 2011 13:27 EET

2010 oli hyvä vuosi webCRM:lle, joka toimittaa asiakkuudenhallinnan ratkaisuja pilvipalveluna. Järjestelmämme toiminnalisuutta lisättiin enemmän kuin koskaan aiemmin. Julkaisimme yli 30 lisäystä toiminnallisuteen, joista merkittävimpänä voidaan mainita API rajapinta, joka avulla webCRM voidaan liittää muihin tietojärjestelmiin kuten ERP ratkaisut, taloushallinto jne. Lisäksi julkaisimme integroinnin Google karttasovellukseen, joka näyttää asiakkaiden maantieteellisen sijainnin.

Huolimatta lisääntyvästä toiminnallisuudesta, pidämme tiukasti kiinni ratkaisumme ainutlaatuisesta helppokäyttöisyydestä ja nopeasta käyttöönotosta.

Vuoden 2010 aikana kaksinkertaistimme käyttäjämäärämme. Yli 3000 uutta käyttäjää otti käyttöön webCRM ratkaisun samalla kun keskimäärinen käyttäjämäärä asiakkaissa on kasvanut. Olemme lisäksi tyytyväisyydellä havainneet, että yhä suuremmat yritykset ovat kiinnostuneita webCRM ratkaisusta. Tukeaksemme kansainvälisiä asiakkaitamme avasimme toimiston sekä Hollanissa että Ruotsissa vuoden 2010 aikana. Vuoden 2011 aikana aloitamme toiminnan myös Puolassa ja Saksassa. Uksomme, että vuoden 2011 aikana tulemme jälleen kaksinkertaistamaan asiakasmäärämme.

Web CRM on luotettava selainkäyttöinen CRM järjestelmä, jota käyttävät tuhannet pk-yritykset ympäri maailmaa. Asiakkaamme kertovat Web CRM ratkaisun helpottavan asiakastyötä ja omaa toimintaa.