Babyshop

Wheat on Babyshopin uusin tanskalainen tulokas!

Lehdistötiedote   •   Loka 03, 2010 14:46 EEST

Wheatin lastenvaatteet, jotka ovat todella suosittuja Tanskassa, ovat vihdoin saapuneet Babyshopin lastenvaatekokoelmaan. Babyshop on varma että klassiset skandinaaviset vaatteet saavuttavat suosion Suomessa, Ruotsissa sekä kansainvälisesti.

Wheatin perustajilla on itse lapsia ja he tietävät mitä vaatteilta vaaditaan jotta ne toimivat hyvin arjessa. Charlotte on perustaja sekä pääsuunnittelija, hän luo muotia klassisilla linjoilla, lämpimillä väreillä ja omaperäisillä kuvioilla jossa lapsi on aina keskipisteenä.

Kokoelmassa jonka Babyshop on ottanut valikoimaansa laatu ja todellinen mukavuus yhdistyvät maalaisromanttiseen suunnitteluun. Täältä löydät kauniisti kuvioidut, miellyttävän väriset ja tyylikkäästi leikatut mekot, housut, paidat, neuleet, paitapuserot sekä tyllihameet! Pilkkuna i:n päälle Wheat on myös lisännyt kokoelmaan kaksi söpöä pehmokania jotka myös kantavat samantyylisiä vaatteita.

Wheat
Wheat perustettiin Tanskassa 2002 Charlotte ja Peter Galsgaardin toimesta. Charlotte on itse pääsuunnittelija joka luo muotia klassisilla linjoilla, lämpimillä väreillä ja omaperäisillä kuvioilla skandinaavisen designperinteen mukaisesti.

Babyshop
Babyshop.se on yksi Ruotsin johtavista kaupoista joka myy internetin kautta vauvan- ja lastenvaatteita, leikkikaluja ja hoitolaukkuja. Babyshopista löydät merkkejä kuten Molo, Nova Star ja Skip Hop. Perheyritys on nopeasti kasvanut vaikuttajaksi muodikkaiden lastenvaatteiden saralla ja tällä hetkellä asiakkaita löytyy yli 20 maasta.