Tura Scandinavia Finland AB

WHITE DIAMONDS JULKAISEE UUDEN VALIKOIMAN

Lehdistötiedote   •   Loka 23, 2012 11:04 EEST

White Diamonds on julkaissut uuden valikoiman iPhone 5:lle. Kuoria saa useilla eri väreillä ja kuoret on koristeltu Swarovskin kristalleilla. Valikoima on tehty yhteistyössä kansainvälisten taiteilijoiden ja muotoilijoiden kanssa. Valikoimassa löytyvät kuoret iPhone 4 ja 5 sekä Samsung Galaxy S2 ja S3. Valikoimasta löytyvät myös kristalli suojapinni 3,5mm liittimeen ja kimaltava pintaiset näytönsuojat. iPhone 5:lle julkaistaan 28 erilaista suojakuorta. Pohjoismaissa White Diamonds tuotteita maahantuo Tura Scandinavia AB. Tuotteet ovat heti saatavilla.

Tura Scandinavia Ab on pohjoismaiden johtava kodintekniikkatarvikkeiden tukkuliike. Tarjoamme asiakkaillemme tarvikkeet tuotealueilta ääni & kuva, data, foto & video, peli, koti & vapaa-aika, gsm & gps. Yrityksen strategia on tarjota asiakkaille ja toimittajille kokonaiskonsepti sisältäen vahvat tuotemerkit, effektiivinen logistiikka sekä kilpailukykyiset hinnat. Tura Scandinavia Ab toimii yhteistyössä pohjoismaiden useimpien johtavien vähittäistavaraliikkeiden kanssa jotka myyvät kodinelektroniikkaa kuluttajille. Toimintaamme harjoitetaan Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa sekä Suomessa. Pääkonttorimme sijaitsee Ruotsin Kungsbackassa. Norjassa, Tanskassa ja Suomessa yrityksellämme on myyntikonttorit. Kaikki jakelu -ja logistiikka tapahtuu keskusvarastoltamme Ruotsin Nässjöstä.Tavoitteenamme on olla innostavin ja kannattavin yhteistyökumppani jälleenmyyjillemme.