Tura Scandinavia Finland AB

WICKED AUDIO NYT TURA SCANDINAVIA AB:LLA

Lehdistötiedote   •   Loka 30, 2012 11:00 EET

Tura Scandinavia AB laajentaa valikoimaansa uudella tuotemerkillä - Wicked Audio. Wicked Audio tuottaa kuulokkeita mottonaan ”parasta mahdollista äänenlaatua edulliseen hintaan.” ja kaikissa tuotteissa on elinikäinen takuu. Wicked Audio kuulokkeet kohderyhmäksi on asetettu nuorempi sukupolvi ja kuulokkeiden ääni on basso voittoinen. Tura Scandinavia Ab lanseeraa kuusi uutta mallia ”neljä in-ear mallia ja kaksi on-ear mallia”. Deuce – malli on edullinen ja pienikokoinen kuuloke hyvällä äänellä, jota on saatavana useana eri värinä. Metallics - malli on tarkoitettu niille, jotka haluavat kuulokkeen terävällä äänellä ja hienolla designilla. Kuuloketta on saatavana useana eri värinä. Jawbreakers – mallissa on kaikista Wicked Audio kuulokkeista voimakkain basso. Mojo – malli on tyylikäs kuuloke hyvällä äänellä. Kuuloketta on saatavana useana eri värinä. Chill On-ear - malli on mukava, kevyt kuulokemalli isolla äänellä. Evac – malli on taitettava sankakuuloke malli, jonka ansiosta kuulokkeet on helppo ottaa aina mukaan.

Lisätietoa – Tura Scandinavia Ab, Finland
Puh: +358 (0)207 600 950 ▪ E-mail: finland@turascandinavia.com

Tura Scandinavia Ab on pohjoismaiden johtava kodintekniikkatarvikkeiden tukkuliike. Tarjoamme asiakkaillemme tarvikkeet tuotealueilta ääni & kuva, data, foto & video, peli, koti & vapaa-aika, gsm & gps. Yrityksen strategia on tarjota asiakkaille ja toimittajille kokonaiskonsepti sisältäen vahvat tuotemerkit, effektiivinen logistiikka sekä kilpailukykyiset hinnat. Tura Scandinavia Ab toimii yhteistyössä pohjoismaiden useimpien johtavien vähittäistavaraliikkeiden kanssa jotka myyvät kodinelektroniikkaa kuluttajille. Toimintaamme harjoitetaan Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa sekä Suomessa. Pääkonttorimme sijaitsee Ruotsin Kungsbackassa. Norjassa, Tanskassa ja Suomessa yrityksellämme on myyntikonttorit. Kaikki jakelu -ja logistiikka tapahtuu keskusvarastoltamme Ruotsin Nässjöstä.Tavoitteenamme on olla innostavin ja kannattavin yhteistyökumppani jälleenmyyjillemme.