Unibet Suomi

Wimbledonin välierät ja finaalit suorana Unibetillä

Lehdistötiedote   •   Heinä 06, 2009 19:10 EEST

Unibet uskoo, että finaalissa kohtaavat Federer ja kotiyleisön suureksi riemuksi Andy Murray. Jos Murray selviää finaaliin ja voittaa sen, hänestä tulee ensimmäinen nurmiturnauksen voittanut britti sitten Fred Perryn. Perry valloitti Wimbledonin vuonna 1936.

Williamsin sisarusten välinen finaali on Venuksen heiniä. Unibet antaa Venuksen voitolle kertoimen 1,66 ja Serenan voitolle kertoimen 2,22.

Unibetin Tennis Odds

Unibetin kertoimet

Lisätietoja: Liisa Matinvesi, p. +44 78416 73391, liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 20 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 3,3 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.