Lehtiapaja Oy

Yhteistä lukemista pariskunnalle?

Lehdistötiedote   •   Loka 21, 2010 16:01 EEST

Hyvä aikakauslehden tekijä tietää, mitä lukijat haluavat lehdiltään ja lukijat tietävät mitä haluavat lehdiltä, sen takia aikakauslehtien sisältö muuttuu vuodenajan ja sukupuolierovaisuuksien mukaan. Vaikka osa aikakauslehdistä onkin edelleen suunnattu joko miehille tai naisille, rajat ovat kuitenkin koko ajan hämärtymässä. Monet pariskunnat etsivät yhdessä vinkkejä sisustamiseen sekä syksyn syysmuotiin ja päätyvät tilaamaan lehden, jota voivat yhdessä lukea. Syksyn muotiin varustautuessa, voi tilata mm. Gloria-lehden. Pihan rakentamisasioissa voi taas tilata Talo&Koti lehden mistä molemmat osapuolet voivat nauttia. Yleisaikakausilehdet kuten Seura-lehti, Suomen Kuvalehti ja Valitut Palat ovat yhteistä lukemista.

Parhaan lukuvalmistautumisen molemmille varmistuu tilaamalla lehdet edullisesti ja helposti osoitteesta www.lehtiapaja.fi. Lehtiapajan valikoimasta löytyy myös laaja valikoima muita lehtiä pariskunnille yhdessä sekä erikseen.

Lisätietoja:
Suomen Lehtiapaja Oy
Puh. (09) 851 77800
Faksi (09) 851 77801
Sähköposti asiakaspalvelu@lehtiapaja.fi
www.lehtiapaja.fi

Lehtiapaja
Suomen Lehtiapaja Oy on Helsingissä toimiva yritys, joka on erikoistunut lehtitilauspalveluihin. Lehtiapaja välittää tilauksia Suomeen ja ulkomaille, ja yrityksen kautta voi tilata noin 20 000 eri aikakauslehteä useilta eri kustantajilta. Vuonna 1998 perustettu Suomen Lehtiapaja Oy tarjoaa tilattavaksi useimpien kustantajien lehdet edullisesti ja joustavasti verkossa.