Loiste Oy

YLEISURHEILUN ELIITTIKISAT JA LOISTE MITTAVAAN YHTEISTYÖHÖN

Lehdistötiedote   •   Helmi 06, 2014 16:22 EET

Suomen Urheiluliitto (SUL) ja energiayhtiö Loiste ovat sopineet mittavasta yhteistyöstä kauden 2014 Eliittikisojen osalta. Loisteesta tulee pohjoismaiden suurimman yleisurheilun sarjakilpailun nimikkokumppani.

- Loiste on uusi suomalainen palveleva energiayhtiö ja me haluamme olla mukana tukemassa suomalaista urheilua valtakunnallisella tasolla. Me haluamme olla mukana luomassa elämyksiä kaikille suomalaisille, kertoo Katarina Ylikorkala, liiketoimintajohtaja Loiste sähkönmyynnistä.

Loiste tulee näkymään vahvasti kaikissa viidessä Loiste Eliittikisasarjan osakilpailussa. Kumppanuuden myötä myös Loiste Eliittikisoissa palkittavien urheilijoiden määrä kasvaa tuntuvasti.

- SUL on kehittänyt pitkäjänteisesti eliittikisoja niin brändinä kuin tapahtumana. Loisteen kaltainen uusi ja innovatiivinen kumppani sopii kisasarjalle erinomaisesti. Uusi palkintorahamalli tuo myös lisää toimintaedellytyksiä suomalaisille yleisurheilijoille, SUL:n vt. toimitusjohtaja Harri Aalto toteaa.

Loiste Eliittikisat käynnistyvät 15.6. Lahdesta.

Loiste on suomalainen valtakunnallisesti palveleva energiayhtiö, jolla on vahva kokemus toimialalta. Kuulumme maamme energiayhtiöiden kärkijoukkoon. Loisteella on jo Suomessa 200.000 tyytyväistä asiakasta ja vuonna 2012 liikevaihtomme oli 147 M €.

Lisätiedot:

SUL vt. toimitusjohtaja Harri Aalto 040 823 4200

Loiste Sähkönmyynti Oy liiketoimintajohtaja Katarina Ylikorkala 050 387 0635

Loiste on uusi, suomalainen palveleva energiayhtiö. Loisteella on vahva kokemus toimialalta ja kuulumme maamme sähkömyyjien kärkijoukkoon. Meillä on Suomessa maanlaajuisesti 200.000 tyytyväistä asiakasta ja vuonna 2012 liikevaihtomme oli 147 M €. Yrityksellä on sertifioitu ympäristöjärjestelmä, joka perustuu ISO 14001-standardiin. Loisteen toimipisteet sijaitsevat Helsingissä, Kajaanissa ja Kotkassa. Lisätietoa www.loiste.fi