Lehtiapaja Oy

Ympäristöystävällisyys ja kotimaisuus Auto Bild Suomen fokuksessa vuonna 2010

Lehdistötiedote   •   Tammi 21, 2010 11:23 EET

Autolehti Auto Bild Suomi panostaa ensi vuoden lehdissään entistä enemmän monipuolisemman ja kotimaisemman sisällön julkaisuun.  Auto Bild Suomi on yksi Suomen suurimmista autolehdistä ja kuuluu Sanoma Magazines Finlandin valikoimaan.

Auto Bild Suomi -lehden päätoimittaja Jarmo Markkanen kertoo että lehti aikoo lisätä vuoden 2010 julkaisuissaan kotimaisen sisällön määrää lehden sivuilla. Markkasen mukaan lehden tavoitteena on tulla lähemmäs suomalaisen autoilijan arkea hyödyntäen kuitenkin emolehti Auto Bildin laajoja resursseja.

Kotimaisen sisällön lisäksi Auto Bild Suomen seuraavan vuoden numerot keskittyvät myös nostamaan aktiivisemmin esiin ajankohtaisia keskustelunaiheita liittyen autoiluun. Yhtenä suurimmista ajankohtaisista teemoista on kuluttajien lisääntynyt kiinnostus ympäristöystävälliseen autoiluun. Ensimmäinen uudistettu Auto Bild Suomi -numero ilmestyy 22.1. Lehden mukana tulee myös Kaikki autot 2010 -liite, josta löytyy yli 3000 Suomessa myytävän automallin hinnat sekä tekniset tiedot.

Osoitteesta www.lehtiapaja.fi voit tilata Auto Bild Suomen edullisesti ja vaivattomasti. Lehtiapajan valikoimista löydät myös muut tunnetut auto-, moottori- ja venelehdet.

Lisätietoja:
Suomen Lehtiapaja Oy
Puh. (09) 851 77800
Faksi (09) 851 77801
Sähköposti asiakaspalvelu@lehtiapaja.fi
www.lehtiapaja.fi

Lehtiapaja
Suomen Lehtiapaja Oy on Helsingissä toimiva yritys, joka on erikoistunut lehtitilauspalveluihin. Lehtiapaja välittää tilauksia Suomeen ja ulkomaille, ja yrityksen kautta voi tilata noin 20 000 eri aikakauslehteä useilta eri kustantajilta. Vuonna 1998 perustettu Suomen Lehtiapaja Oy tarjoaa tilattavaksi useimpien kustantajien lehdet edullisesti ja joustavasti verkossa.