Mawell

Yrityksen kasvu jatkuu uuden toimitusjohtajan luotsaamana

Lehdistötiedote   •   Elo 22, 2013 17:43 EEST

Mawell Group on saanut uuden toimitusjohtajan. Yritystä on ryhtynyt elokuun alussa luotsaamaan Torbjörn Lindh, joka aiemmin työskenteli Mawellin konsultointiliiketoiminnasta vastaavana johtajana.

Torbjörn Lindhillä on vankka kokemus tietotekniikan alalta. Hän on työskennellyt 25 vuoden ajan yritysten johtotehtävissä, tästä ajasta 15 vuotta toimitusjohtajana tai varatoimitusjohtajana. Lindh on toiminut muun muassa konsulttiyrityksissä kuten Gap Geminissä, teleyhtiö Telia Groupissa ja vähittäiskaupan tuoteyhtiöissä.

Mawellin hallituksen puheenjohtaja Björn Norrbom sanoo olevansa vakuuttunut, että Lindh pystyy kokemuksensa ansiosta auttamaan yritystä jatkamaan menestystään.

“Mawell on muutaman viime vuoden ajan sovittanut yhteen hankkimiaan yrityksiä. Nyt saavumme kehityksessämme seuraavaan vaiheeseen. Jatkaaksemme kasvuamme eri markkinoilla ja terveydenhuollon segmenteillä, olemme päättäneet nimittää Lindhin vetämään yritystä”, hän toteaa.

Lindh seuraa tehtävässään Leif Tüllia, joka johti Mawellia kahden vuoden ajan.

”Mawell on tehnyt minuun suuren vaikutuksen sen puolen vuoden aikana, jonka olen ollut yhtiön palveluksessa. On ollut hienoa nähdä, millaisia ratkaisuja pystymme tuottamaan asiakkaillemme. eHealth-palveluillamme on Suomessa yli 50 000 käyttäjää. Olemme lisäksi johtava terveysvalmennuksen ja neuvonnan tarjoaja. Jatkossa haluamme myös tuoda konsultointipalvelumme Suomen markkinoille”, Torbjörn Lindh sanoo.

Mawell on perustettu Oulussa vuonna 2001. Laajennuttuaan Ruotsin markkinoille vuonna 2007, se kasvoi johtavaksi toimijaksi pohjoismaisella eHealth-alalla. Nykyisin Mawell työllistää yli 160 ihmistä. Sillä on toimipisteitä Suomessa, Ruotsissa ja Englannissa.

Lisätiedot:

Toimitusjohtaja Torbjörn Lindh
+46 70 835 37 60

Hallituksen puheenjohtaja Björn Norrbom
+46 70 591 88 00

Mawell Care on Suomen johtava yksityinen terveysneuvonnan ja ikäihmisten kokonaispalveluiden toimittaja. Palvelemme vuosittain yli miljoonaa ihmistä terveyteen ja hyvinvointiin liittyvissä asioissa. Asiakkaitamme ovat muun muassa Espoo, Helsinki, HUS, Pohjois-Pohjanmaan sairaanhoitopiiri, Tampere, Vantaa ja yksityiset terveydenhuollon toimijat. Työllistämme noin 70 terveyden- ja vanhustenhuollon ammattilaista Suomessa. Toimimme asiakkaidemme kanssa pitkäjänteisen kumppanuuden periaatteella ja palvelun laatuun panostaen.

Mawell Care on osa Mawell-konsernia, joka on johtava pohjoismainen eHealth-ratkaisutoimittaja.