Technogym MYRUN – integraatio ZWIFT sovelluksen kanssa

Technogym on julkaissut integraatiotiedotteen MYRUNin yhteensopivuudesta uuden Zwift juoksusovelluksen kanssa. Juoksuharjoittelu sisätiloissa innovatiivisen MYRUN juoksumaton kanssa tulee entistä miellyttävämmäksi Zwift-verkkoalustan myötä. Käyttäjät voivat harjoitella eri asetuksilla, laajan virtuaalinäkymän kautta ja muokata juoksureittejä eri vaikeustasojen perusteella. Lisäksi käyttäjät voivat haastaa toisia juoksijoita verkossa ja samanaikaisesti kokea kaiken digitaalisessa juoksumaailmassa, joka on täynnä karttoja, reittejä ja kilpailuhaasteita.

Lue lisää www.qicraft.fi

• Elämäntyyli, muoti, vapaa-aika

Qicraft Finland Oy toimittaa hyvinvointia ja terveyden ylläpitämistä edistäviä tuotteita ja kokonaisratkaisuja kuntokeskuksille, terveydenhuollon ja virkistystoiminnan sektorille, julkiselle sektorille, yritysliikuntaan ja kuluttajille. Olemme kuntosalialan johtavien tuotemerkkien maahantuoja Suomessa, edustamamme tuotemerkit ovat Technogym, Body Bike, Jungle Sports, Club Virtual ja Wellsystem. Pääkonttorimme sijaitsee Vantaan Aviapoliksessa. Tarjoamme ainoana ammattimaisen kuntoilu- ja kuntoutusalan laitetoimittajana Suomessa ISO 9001 laatusertifioidun huolto- ja ylläpitopalvelun. Sertifikaatin piiriin kuuluvat kuntosalilaitteiden asennus, korjaushuolto- ja ylläpitohuoltopalvelut.