Ramirent ratkaisee: Työmaatilat voi tuunata omaan tarpeeseen

Uutinen   •   Joulu 16, 2013 15:51 EET

Ramirentin työmaatiloja voidaan räätälöidä ja niistä on mahdollista toteuttaa erilaisia kokonaisuuksia täysin asiakkaan tarpeiden mukaan. Tilaajan on mahdollista saada juuri niin monella ikkunalla, ovella ja seinällä varustettuja tiloja kuin tarve vaatii. Tiloja voidaan yhdistellä eri tavoin ja osa seinistä voidaan toteuttaa jopa lasisina. Oikeastaan vain mielikuvitus on rajana.

Slush tapahtuman järjestäjät olivat oivaltaneet Ramirentin tilojen käyttömahdollisuudet. ”Projekti sai alkunsa jo vuoden 2012 tapahtumasta, jonka Start up Slush järjesti Suomessa. Meillä oli vuosi aikaa miettiä, miten voimme järjestää tapahtuman viime vuotta paremmin” muistelee Atte Hujanen, Slush tapahtuman vastaava tuottaja. Viime kerralla tapahtumassa oli käytössä alan toisen toimijan tarjoamat tilat. Korkean vaatimustason vuoksi Ramirentin tilat sopivat heidän tarpeisiinsa tänä vuonna paremmin ja palvelun laadun ansiosta tapahtuman järjestäjät päättivät ryhtyä Ramirentin kanssa yhteistyöhön.

Yhteistyö alkoi asiakkaan yhteydenotosta Ramirentin Vallilan toimipisteen sähköpostiin. Toimipiste ohjasi tiedustelun asiakkuuspäällikön hoidettavaksi asiakkaan haastavan tarpeen vuoksi. ”Vaikka toimipisteen henkilökunta olisi toki hyvin voinut auttaa asiakasta, oli tässä kohtaa parempi, että otan asian kokonaisuudessaan hoitooni ja näin voimme antaa asiakkaalle vielä parempaa palvelua, yhden tietyn yhteyshenkilön kautta ja paneutua tarkemmin asiakkaan tarpeisiin” kertoo Ramirentin asiakkuuspäällikkö Tero Rantala. Asiakkaalla oli tarve keksiä ratkaisu kuinka tapahtuman lippujen myynti ja rekisteröityminen saadaan järjestettyä Kaapelitehtaalla ulkoalueella. ”Päädyttiin ratkaisuun ottaa Ramitilat lipunmyyntikopeiksi. Näkyvyyden takaamiseksi tilojen päälle tilattiin vielä toinen kerros tiloja näkyvilla, tapahtuman visuaalisen ilmeen mukaisilla teippauksilla. Tilojen toimittaminen on Ramirentille arkipäivää, mutta teippauksien toteuttaminen kiireisellä aikataululla vaati konsultointia Hakkilan tilapuolen alan asiantuntijoiden kanssa”, kertoo Rantala. Yhdessä tiimi toimitti asiakkaalle ratkaisusta suunnitelmat kuvineen ja aikatauluineen ja niin päästiin saman tien toteuttamaan projektia.

Tarve teippauksille ja kiireellinen aikataulu asettivat toteutukselle haasteita. Lyhyessä ajassa tuli saada koko kokonaisuus, 8 tilan toimitukset ja asennukset kuljetuksineen ja vielä 4 tilan teippaukset, valmiiksi. Kaikki onnistui loistavasti kun kokonaisuudesta vastasivat alan ammattilaiset. Teippaukset tehtiin yhteistyökumppanin toimesta ennen tilojen toimitusta Ramirentin Hakkilan kalustokeskuksessa heti aamusta ja teippauksen jälkeen tilat lähtivät asennusporukan kera Kaapelitehtaalle. Haastavan aikataulun vuoksi asennusporukka muunsi yhden lipunmyyntikopin seinän paikan päällä Kaapelitehtaalla, kahden ikkunan seinästä kolmen ikkunan seinäksi. ”Pystymme tekemään asiakkaan tarpeiden mukaisia muutoksia tilauksen jälkeen vaikka vielä kohteessa tarpeen niin vaatiessa” lisää Rantala. Olemme tyytyväisiä Ramirentin tarjoamaan palveluun, toteutettuun ratkaisuun ja koko porukan ammattitaitoon varsinkin näin kiireisellä aikataululla” päättää Hujanen.

”Me pyrimme aina antamaan asiakaslähtöistä palvelua ja jokainen asiakas on meille tärkeä. Kun meillä on joukko alan ammattilaisia, emme tarvitse montaa välikättä hoitamaan yhtä tapahtumaa tai työmaata. Yksi Rami, monta tekijää”, lisää Rantala hymyillen.

Asiakkaan puolelta saimme kehitysehdotuksen lisätä kotisivuille lisää infoa tapahtumajärjestäjille. Aiheeseen liittyen ramirent.fi -sivuille on tulossa lähiaikoina paljon lisätietoa isoille ja pienemmillekin tapahtumajärjestäjille. Seuraa meitä facebookissa niin saat tiedon uudistuvista palveluistamme ja ratkaisukokonaisuuksistamme ensimmäisenä.

Kommentit (0)