Ramirent ja Barona ovat sopineet projektiliiketoiminnan varasto- ja logistiikkatoimintoihin liittyvästä liiketoimintakaupasta

Ramirent ja Barona ovat sopineet projektiliiketoiminnan Tuusulan varasto- ja logistiikkatoimintoihin liittyvästä liiketoimintakaupasta.

Tehdyn sopimuksen mukaan Barona ottaa vastuulleen varasto- ja logistiikkatoiminnot Tuusulassa ja on sitoutunut niiden pitkäjänteiseen kehittämiseen omana liiketoimintonaan taaten Ramirentille tehokkaan palvelun.

”Etsimme kumppania, jolla on jo valmiiksi vahvaa logistiikan alan osaamista ja jonka kanssa voimme kehittää toimintaamme. Olemme tehneet Baronan kanssa yhteistyötä jo pidemmän aikaa ja he tuntevat parhaiten toimintaympäristömme. Barona on luotettava työnantaja, joka toimii lakien ja säännösten mukaisesti ja se on sitoutunut pitkäjänteisesti kehittämään toimialaamme.”, kertoo Jorma Korhonen.

”Yhteistyön syventäminen Ramirentin kanssa on ollut meille luonteva tapa laajentaa liiketoimintaamme tällä alueella. Vahva kokemuksemme logistiikasta on nyt myös Ramirentin käytössä.”, toteaa Timo Ahola Baronalta.

Liiketoimintakaupan yhteydessä Ramirentin projektiliiketoiminnan kolmetoista logistiikka- ja varastotyöntekijää siirtyvät Baronan palvelukseen vanhoina työntekijöinä 3.11.2014.

Jorma Korhonen, Projektiliiketoimintajohtaja, Ramirent Finland Oy, 020 750 3590

Timo Ahola, Toimialajohtaja, Barona Rakennus Oy, 040 830 7605

Ramirent Oyj on johtava konevuokrauskonserni, joka yksinkertaistaa asiakkaittensa liiketoimintoja toimittamalla dynaamisia vuokrausratkaisuja. Palvelemme laajaa asiakaskuntaa, kuten rakennus- ja prosessiteollisuutta, telakoita, julkista sektoria ja kotitalouksia. Vuonna 2012 konsernin liikevaihto oli 714 miljoonaa euroa. Konsernilla on yli 2 700 työntekijää 325 toimipaikassa 11 maassa Pohjoismaissa ja Keski- ja Itä-Euroopassa. Ramirent on listattu NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä.

www.ramirent.fi

Baronan liiketoiminta muodostuu Barona Henkilöstöpalveluista, ulkoistamispalveluita tuottavasta Barona Solutionsista, majoituspalveluita tarjoavasta Forenomista sekä johdon suorahakuun keskittyneestä Momentouksesta. Rekrytoimme valtakunnallisesti vuosittain noin 10 000 työntekijää eri alojen tehtäviin, majoitamme kymmeniä tuhansia henkilöitä ja olemme toteuttaneet alan merkittävimmät ulkoistushankkeet. Olemme alamme markkinajohtaja Suomessa. Toimimme myös Venäjällä, Ruotsissa, Virossa ja Puolassa.

www.barona.fi

• yhteistyösopimus
  • telineasennus
  • kumppaniverkosto