Ramirent vahvistaa asemaansa liikenneturvatuotteissa

Ramirent Finland Oy on ostanut vaasalaisen liikenneturvatuotteiden ja -opasteiden erikoisyritys Berg & Sauso Oy:n vuokrausliiketoiminnan. Kauppa koskee kalustoa, Berg & Sauson henkilöstö jatkaa entisen työnantajansa palveluksessa.

”Kauppa tukee erinomaisesti kannattavan kasvun strategiaamme ja vahvistaa entisestään asemaamme liikenneturvatuotteiden ja -palveluiden kumppanina kunnille ja kaupungeille sekä alan yrityksille – nyt erityisesti Vaasan seudulla”, sanoo Mikael Kämpe, Ramirent Finland Oy:n toimitusjohtaja.

Berg & Sauso Oy keskittyy jatkossa liikennetuotteiden valmistukseen ja kehitykseen ja jatkaa yhteistyötä Ramirentin kanssa tuotteiden ja palveluiden osalta.

”Ramirentin kanssa tehdyn kaupan jälkeen olemme valmiita entistäkin parempaan palveluun ja tulemme keskittymään ydinliiketoimintaamme”, sanoo Tomi Sauso, toimitusjohtaja, Berg & Sauso Oy.

Ramirentillä on vahva osaaminen liikenneturvallisuuden saralla. Se tarjoaa kokonaispalveluita suunnittelusta toteutukseen ja vuokraa asiakkailleen laajan valikoiman tuotteita liikennemerkeistä törmäyssuojiin ja ajosilloista hidasteisiin. Vuokrausvalikoimaan kuuluu lisäksi uniikki SafePassTM-liikennekaidejärjestelmä. Monipuolisen kaidejärjestelmän etuina ovat turvalliset asennukset ja käyttö, joustava ja nopea pystytys sekä yksinkertainen logistiikka.

Mikael Kämpe, toimitusjohtaja, Ramirent Finland Oy, 040 192 3535, mikael.kampe@ramirent.fi

Tomi Sauso, toimitusjohtaja, Berg & Sauso Oy, 040 5955 422, tomi.sauso@berg-sauso.com

Ramirent on johtava palveluyritys, joka vuokraa koneita rakentamiseen ja muuhun teollisuuteen. Autamme asiakkaitamme työskentelemään turvallisesti ja tehokkaasti vuokraamalla juuri heille sopivia koneita sekä palvelemalla sujuvasti ja positiivisella asenteella. Ramirentissä on 2 905 työntekijää 294 konevuokraamossa Pohjois- ja Itä-Euroopassa. Vuonna 2018 Ramirent-konsernin liikevaihto oli 712 miljoonaa euroa. Ramirent on noteerattu Nasdaq Helsingissä (RAMI). Ramirent – Gear Up. Konevuokraamo palveluksessasi

Berg & Sauso Oy on vaasalainen voimakkaasti kasvava ja kansallisesti toimiva liikennemerkkejä ja opasteita valmistava ja asentava yritys. Yritys on tunnettu nopeista toimitusajoista, korkeasta laadusta sekä tavoitettavuudesta. Berg & Sauso Oy työllistää kuusi henkilöä, ja vuonna 2018 sen liikevaihto oli 1,93 miljoonaa euroa.

• yrityskauppa
  • liikenneturvatuotteet
  • liikenneturva

Ramirent Finland Oy on Ramirentin Suomessa toimiva tytäryhtiö. Olemme Suomen suurin ja kattavin rakennuskonevuokraamo, joka palvelee asiakkaitaan maanlaajuisesti yli 50 toimipisteen verkostollaan ja yli 550 luotettavasta rakennuskonepalvelun ammattilaisesta koostuvan henkilöstön voimin. Laajan toimipisteverkon ansiosta olemme lähellä asiakkaitamme ja voimme palvella asiakkaitamme kattavasti kaikkialla Suomessa. Rakennusala on suurin yksittäinen asiakasryhmämme, mutta asiakaskuntaamme lukeutuu myös asennusliikkeitä, teollisuuslaitoksia, telakoita, kunnan ja valtion viranomaisia sekä yksityisiä kotitalouksia. www.ramirent.fi