Uutinen -

Käytä hyväksi Videoapteekki-huipputarjous: Aloituskustannus vain 1950€ kesäkuun aikana tehdyille tilauksille

Hyvä apteekkari,

Joko olet ehtinyt tutustua Videoapteekkiin? Videoapteekki on markkinoiden tehokkain, helppokäyttöisin ja turvallisin etäpalvelu. Videoapteekilla palvelet kaikenikäiset alueesi asiakkaat ikään kuin he olisivat apteekissa.

Videoapteekin käyttöönotto ja ylläpito ei vaadi apteekilta IT-taitoja

Videoapteekki palvelee etäasiakkaita kuten apteekissa vierailevia asiakkaita – sama työpiste ja samat tutut ohjelmat. Koulutus apteekissa kestää 2-3 tuntia, jonka jälkeen palvelu on käyttövalmis.

Videoapteekin käyttö onnistuu kaikilta apteekin asiakkailta

Asiakas saa yhteyden apteekkiin parilla klikkauksella. Sitä ennen asiakas on ladannut ilmaisen Remomedi-sovelluksen ja tunnistautunut yhden kerran vahvasti pankkitunnuksin. Jatkossa palvelu avautuu kuluttajalle nelinumeroisella salasanalla. Kaikki apteekkiasiat hoituvat tutun farmaseutin kanssa jutellen ja lopuksi asiakas maksaa ostoksensa mobiilimaksuna. Helppoa ja joustavaa!

Mitä apteekki hyötyy Videoapteekista?

Palvelet tehokkaasti alueesi asiakkaat unohtamatta henkilökohtaista palvelua. Farmaseutit voivat keskittyä asiantuntijatyöhön eikä aikaa ja rahaa mene ohjelmien ja sivustojen ylläpitoon. Kysymyksiin vastaaminen on nopeaa ja väärinymmärrysten mahdollisuus pieni verrattuna chattailuun verkkosivuilla.

Selkeä hinnoittelu – ei piilokustannuksia

Videoapteekki-palvelun hinnoittelu on suoraviivaista. Yksiksi hinta, johon sisältyy asennus ja koulutus, sekä riittävä määrä markkinointimateriaaleja: 500 kpl A5-asiakasesiteitä, postereita ja erilaisia apteekin näytöille sopivia tietoiskuja. Kuukausimaksu 150€ sisältää teknisen tuen ja ylläpidon, sekä pääsyn valmiisiin markkinointimateriaaleihin apteekin omaa mainontaa tukemaan. Asiakkaan mobiilimaksuista peritään tavanomainen välityspalkkio. Ei vuosimaksuja.

KESÄTARJOUS: Liittymismaksu vain 1950€

Kaikki Videoapteekin 30.6.2019 mennessä tilanneet, saavat liittymismaksun huippuhintaan 1950€. Tilaa nyt ja varmista toimitus syksylle.

Videoapteekki – Aivan kuin olisit apteekissa!

Yhteystiedot:

Susanna Kaipio, p. 040 536 4403