Saarioisten uusissa kokolihaleikkeleissä ei ole lisättyä fosfaattia

Saarioinen tuo leivänpäällismarkkinoille kokolihaleikkeleet, Pikkukinkun ja Pikkukalkkunan, jotka on valmistettu ilman lisättyä fosfaattia. Myös tuotteiden suolapitoisuuteen on kiinnitetty erityistä huomiota. Uutuusleikkeleet ovat kooltaan pieniä ja sopivat etenkin lapsille. Kokolihaleikkeleissä on puhdas lihan maku ja murea rakenne. Uutuustuotteet tulevat myyntiin 28.8.2014.

Saarioisen laaja ja laadukas kokolihatuotevalikoima täydentyy maistuvalla Pikkukinkulla ja Pikkukalkkunalla. Uudet kokolihaleikkeleet on valmistettu ilman lisättyä fosfaattia. Niiden suolataso on alhaisempi kuin muissa markkinoilla olevissa fosfaatittomissa leikkeleissä. Laadukkailla tuotteilla vastataan tämän hetken kulutustrendeihin.

- Kokolihojen käyttäjät ovat kiinnostuneita terveydestä. Erityisesti lapsiperheissä leikkeleiden suolapitoisuus vaikuttaa ostopäätökseen. Pikkukinkku ja Pikkukalkkuna tuovat valikoimaan uuden vaihtoehdon normaalin leivänpäällisen hinnalla. Tuotteilla haluamme vahvistaa entisestään Saarioisten brändin positiivista mielikuvaa leikkelemarkkinoilla ja tarjota lapsiperheille sopivan vaihtoehdon, kertoo markkinointi- ja viestintäjohtaja Katriina Virtanen.

Pikkukinkun ja Pikkukalkkunan uudet raikkaat pakkaukset erottuvat hyvin hyllyssä, ja tuotteiden erityisominaisuudet on tuotu selkeästi esille. Pikkukinkun lihapitoisuus on 89 % ja Pikkukalkkunan 85 %. Pikkukalkkuna on saanut vähäsuolaisena tuotteena myös Sydänmerkin.

Saarioisten uudet kokolihaleikkeet ovat:

Pikkukinkku, 150 g

Pikkukalkkuna, 150 g

Lisätietoja: Markkinointi- ja viestintäjohtaja, Katriina Virtanen, Saarioinen Oy, Gsm 040 724 3570, E-mail katriina.virtanen@saarioinen.fi

Markkinointi- ja viestintäpäällikkö Anu Lehtinen, Saarioinen Oy, Gsm 050 529 8569, E-mail anu.lehtinen@saarioinen.fi

• Ruoka

• tuoteuutuudet

Saarioinen on kotimainen perheyritys ja yksi Suomen johtavista ruokataloista. Saarioinen toimii hyvän arjen puolesta tarjoamalla maistuvaa valmisruokaa, lihaa, lihavalmisteita ja säilyketuotteita päivän eri ruokailuhetkiin. Saarioinen on markkinajohtaja useilla toimialueillaan.

Saarioisten liikevaihto vuonna 2013 oli 326,4 miljoonaa euroa ja sen palveluksessa oli keskimäärin 1 500 henkilöä. Saarioisilla on tehtaita Kangasalla, Valkeakoskella ja Huittisissa sekä pääosin Baltian markkinoille tuotteita tekevä valmisruokatehdas Virossa.

www.saarioinen.fi

Anu Lehtinen