Säästöpankin Kotijousto – toteuta suunnitelmasi turvallisesti

Kotijousto on Säästöpankin uusi palvelu, jonka avulla voit hoitaa suuremmatkin menot tai toteuttaa unelmasi vaarantamatta oman taloutesi tasapainoa. Kotijoustoa kannattaa käyttää tilanteessa, jossa asuntovarallisuutta on kertynyt, mutta tulot eivät riitä lisämenoihin. Sinun ei tarvitse myydä asuntoasi, vaan voit ottaa sitä vastaan lainaa ja käyttää sitä joustavasti omien tarpeittesi mukaan.

Mikä Kotijousto on?

Kotijousto on tilin ja lainan muodostama kokonaisuus. Kun otat Kotijoustolainan, lainamäärä siirretään kokonaisuudessaan Kotijoustotilillesi, jolle saat samaa korkoa kuin maksat lainastasi. Tilillä olevat varat ovat milloin tahansa vapaasti käytettävissäsi haluamaasi käyttötarkoitukseen. Sinun ei tarvitse lyhentää lainaasi laina-aikana, vaan maksat ainoastaan korot kuukausittain.

Lainan vakuutena on oma asuntosi. Vakituisen asuntosi sijaan tai sen lisäksi vakuutena voi olla myös vapaa-ajan asuntosi tai sijoitusasuntosi.

Toteuta suunnitelmasi

Säästöpankin Kotijousto tarjoaa mahdollisuuden vapauttaa asuntoosi sitoutunutta varallisuutta muihin tarkoituksiin, esimerkiksi

•  remontteihin ja peruskorjauksiin

•  taloyhtiön lainaosuuden maksuun

•  sijoittamiseen

•  kesämökin hankintaan

•  sapattivuoteen

•  hoiva- ja hyvinvointipalveluihin.

Kuka voi käyttää Kotijoustoa?

Kaikki, joille on kertynyt asuntovarallisuutta.

Kiinnostuitko? Tutustu palveluun osoitteessa https://www.saastopankki.fi/kotijoustoja kysy lisää omasta Säästöpankistasi.

• uudet tuotteet ja palvelut