Grillivinkki!

Blogikirjoitus -

Grillivinkki!

Kyllästynyt puhdistamaan likaisia ja ruosteisia grilliritilöitä? Ota esille kulmahiomakone ja Nortonin Rapid Blend High Strength –laikka ja saat grilliritilästä kirkkaan puhtaan nopeasti ja helposti!

Rapid Blend High Strength –laikat ovat erittäin joustavia ja kestäviä. Niitä on saatavilla esim. tukilaikkaan asennettuina kulmahiomakonetta käytettäessä, pikakiinnikkeellisinä tai reiällisinä irtokaraa käytettäessä.

”Katso videolta kuinka helposti saat grilliritilän puhtaaksi Rapid Blend High Strength –laikalla. Kesällä on hauskempaakin tekemistä kuin grilliritilöiden puhdistaminen”, vihjaa Timo Sutinen, Saint-Gobain Abrasives AB:n Suomen myyntivastaava ja grillimestari.