Uusi Norton Vulcan -hiomatuotteiden valikoima teollisuuden tarpeisiin

Lehdistötiedote   •   Helmi 16, 2015 07:01 EET

Saint-Gobain Abrasivesin uusi Norton Vulcan -valikoima katkaisu-, hioma-, lamelli-, ja timanttilaikkoja tarjoaa ratkaisun kaikkiin teollisuuden tarpeisiin. Vulcan on monipuolinen ratkaisu, joka tuo tehoa, käyttöarvoa ja -mukavuutta.

Uusi Vulcan lamellilaikkojen (R842) valikoima korvaa alkuperäisen tuotteen (R822), tarjoten metallin- ja purseenpoistoon, muotoiluun ja teroitukseen paremman tehon erittäin kilpailukykyisellä hinnalla. Sitä on saatavilla kartiomaisena ja tasaisena sekä kuitu- että muoviselällä koossa 115, 125 ja 180 mm ja usealla eri karkeudella.

Leikkaavat ja hiovat Vulcan-laikat asettavat suorituskyvyn standardin perinteistä alumiinioksidista jyvää käyttävälle teknologialle ja tarjoavat optimaalisen hinta-laatusuhteen kaikissa lentokoneteollisuuden, autotehtaiden, valimoiden, tuotannon, telakoiden ja rakennusteollisuuden teräs-, ruostumaton teräs-, valuteräs- ja kivisovelluksissa.

Vulcan timanttilaikkojen valikoimassa tuotteilla on pitkä käyttöikä ja ne tarjoavat erinomaisen katkaisunopeuden kaikentyyppisille rakennusmateriaaleille betonista asfalttiin ja kaakelilaatoista luonnonkiveen.

Saint-Gobain Abrasives on Pohjoismaiden johtava hiomatuotteiden toimittaja. Yritys on osa maailman suurinta hiomatuotteita valmistavaa yritystä, Saint-Gobain Abrasivesia. Saint-Gobain Abrasives soveltaa viimeisintä teknologiaa, johtaa uusien hiomatuotteiden kehitystä sekä tarjoaa useita tunnettuja tuotemerkkejä kuten Norton, Clipper, Nimbus, Flexovit, Winter ja Baystate.

Kommentit (0)