Laajenna maailmankuvaasi uudella Samsung Galaxy A7:lla

Laajenna maailmankuvaasi uudella Samsung Galaxy A7:lla

Galaxy A7 kaappaa maailman tavalla, jolla ihmissilmäkin sen näkee. Siinä on yhteensä neljä kameraa, 24 megapikselin etukamera ja suorituskykyinen kolmoistakakamera.

SEOUL, Korea – 20. syyskuuta 2018 – Samsung Electronics esitteli tänään uuden tulokkaan Galaxy A -tuoteperheeseen. Galaxy A7 -uutuusälypuhelimessa on kolmoiskamera, tyylikäs muotoilu ja kaikki arjessa tarvittavat ominaisuudet. Galaxy A7 on täydellinen laite, minne ikinä elämä sattuukin käyttäjän viemään.

– Galaxy A7:n myötä, Samsung tuo ensimmäisenä markkinoille kolmoiskameralla varustetun älypuhelimen suosittuun keskihintaluokkaan. Galaxy A7 on omiaan kaikille, jotka hakevat huippulaadukasta kameraa, tyylikästä muotoilua ja ominaisuuksia, joita on normaalisti nähty vain kalliimmissa älypuhelimissa. Galaxy A7:lle voidaan jo nyt ennustaa huikeaa menestystä Suomen älypuhelinmarkkinoilla, kertoo Samsung Suomen mobiililiiketoiminnasta vastaava johtaja Mika Engblom.

Nappaa ja jaa kokemuksia Galaxy A7: n suorituskykyisellä kolmoiskameralla:

• Käyttäjä ei menetä hetkeäkään Galaxy A7:n 8 MP 120 ° Ultra Wide -objektiivilla. Galaxy A7 kaappaa hetken yhtä laajalla katselukulmalla kuin ihmissilmä.
  • Galaxy A7:n kolmoiskamerajärjestelmä yhdistää valovoimaisen (F1.7) 24 Mp:n kameran ja 5 Mp:n syvyyskameran, jota käytetään terävyysalueen säätämiseen ja upeiden bokeh-kuvien ottamiseen.
  • Galaxy A7 ottaa kirkkaita valokuvia sekä kirkkaassa että heikossa valaistuksessa. 24 megapikselin kamera mukautuu hämäräkuvaustilanteisiin liittämällä heikossa valaistuksessa neljän pikselin valosignaalit yhteen.
  • Galaxy A7 tuo esiin kuvattavan kohteen parhaat puolet. Samsungin älykäs Scene Optimizer -toiminto tunnistaa ja luokittelee kohteen, minkä jälkeen se säätää väriä, kontrastia ja kirkkautta optimaalisen kuvanlaadun saavuttamiseksi.

Galaxy A7:n 24 MP:n etukameralla voi napata kirkkaita ja tarkkoja selfieitä milloin tahansa, ympäröivästä valaistuksesta murehtimatta. Käyttäjä voi helposti säätää terävyysaluetta, bokeh-efektiä ja jäljitellä studiovalotusta Pro Lighting -kuvatilalla. A7:lla voi myös luoda persoonallisia AR emoji -hahmoja omista valokuvistaan, ja mukana on monipuolinen valikoima kuvafilttereitä.

Laitteessa on premium-tason 6 tuuman Super AMOLED -näyttö, joten se antaa käyttäjän kokea ja jakaa maailman juuri sellaisena kuin se nähdään. Samsungille tunnusomainen Infinity Display -näyttö varmistaa, että katselukokemus on häiriötön ja mahdollisimman mukaansatempaava. A7 tukee myös Dolby Atmos -äänitekniikkaa, joka tarjoaa kirkkaan äänentoiston ja ympäröi käyttäjän. Puhelimen sivuun sijoitettu virtapainike toimii myös sormenjälkitunnistimena pitäen muotoilun sulavan eheänä. Kahden SIM-korttipaikan ansiosta käyttäjä on aina yhteydessä ja sisäisen 64 Gt:n muistin lisäksi ulkoisen muistikortin avulla voi lisätä jopa 512 Gt tallennustilaa.

Galaxy A7 tulee Suomeen värivaihtoehtoina musta, sininen ja kulta. Sen myynti alkaa 19. lokakuuta ja puhelimen suositushinta on 349 euroa.

Lisätietoja Galaxy A7:sta:http://www.samsungmobilepress.com, news.samsung.com/galaxy

Galaxy A7 Tekniset tiedot:

Näyttö Kamera Takakamera: Kolmoiskamera- 24MP AF (F1.7)- Ultra Wide: 8MP (F2.4), 120°

- Syvyyskamera: 5MP(F2.2)

Etukamera: 24MP FF (F2.0)
Mitat 159.8 x 76.8 x 7.5 mm, 168g
Suoritin Octa Core 2.2GHz*Voi vaihdella markkinoittain ja operaattoreittain.
Muisti 4Gt RAM, 64Gt sisäistä tallennustilaa + MicroSD Slot (tuki 512Gt asti) *Voi vaihdella markkinoittain ja operaattoreittain.
Akku 3,300mAh
Käyttöjärjestelmä Android 8.0
Verkko LTE Cat.6, 2CA
Yhteysominaisuudet Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac (2.4/5GHz), VHT80, Bluetooth® v 5.0 (LE up to 2Mbps), ANT+, USB Type-B, NFC(optional*), Location (GPS, Glonass, BeiDou**) * Voi vaihdella markkinoittain ja operaattoreittain *BeiDoun kattavuus saattaa olla rajallinen
Mobiilimaksaminen NFC**Voi vaihdella markkinoittain ja operaattoreittain.
Anturit Accelerometer, Fingerprint Sensor, Gyro Sensor, Geomagnetic Sensor, Hall Sensor, Proximity Sensor, RGB Light Sensor
Audio MP3, M4A, 3GA, AAC, OGG, OGA, WAV, WMA, AMR, AWB, FLAC, MID, MIDI, XMF, MXMF, IMY, RTTTL, RTX, OTA
Video MP4, M4V, 3GP, 3G2, WMV, ASF, AVI, FLV, MKV, WEBM

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Mika Engblom, Head of IM Finland, mika.engblom@samsung.com, p. 0408 604 420

Lisätiedot: Lasse Pulkkinen, OSG Viestintä, lasse.pulkkinen@osg.fi, p. 0400 630 049

Kuvapyynnöt ja median testilaitteet: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse alalaidasta Uutiset.

Aiheet

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta ideoilla ja teknologioilla, joiden avulla uudelleen määritämme ihmisten käsitykset televisioista, älypuhelimista, puettavista laitteista, tableteista, digitaalisista kodinkoneista, verkkojärjestelmistä sekä muisti-, puolijohde-, valamo- ja LED-ratkaisuista. Tuoreimmat Samsung-uutiset löydät osoitteesta: http://news.samsung.com/

Samsung Suomi

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta muuttuvilla ideoilla ja teknologioilla. Yritys määrittelee uudelleen käsitykset televisioista, älypuhelimista, puettavista laitteista, tableteista, digitaalisista kodinkoneista, verkkojärjestelmistä sekä muisti-, puolijohde-, valaisu- ja LED-ratkaisuista. Tuoreimmat Samsung-uutiset löydät osoitteesta: http://news.samsung.com/