Samsung esitteli 110-tuumaisen UHD LFD -näytön

Amsterdam 4.2.2014 – Samsung esitteli tänään maailman suurimman 110” UHD Large Format Display -näytön Amsterdamissa järjestetyillä ISE-messuilla. Tämä markkinoita muuttava innovaatio tarjoaa ennennäkemätöntä kuvanlaatua, jopa neljä kertaa parempaa kuin aiemmin saatavilla olleet FHD-näytöt. Vangitsevan kuvan luova näyttö on suunnattu yrityksille jotka haluavat erottua massasta, erityisesti luksusliikkeille. Näyttö voidaan myös jakaa neljään alueeseen, jolloin se muuttuu erinomaiseksi työkaluksi videokonferenssien järjestämiseen.

Lisätietoja:

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, e.carrero@samsung.com, p. 0400 807 750

Simo Arvo, OSG Viestintä, simo.arvo@osg.fi, p. 040 132 5682

Kuvapyynnöt: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Uutisia RSS-syötteinä: www.samsung.com/fi/aboutsamsung/rss/rssFeedList.do

Kategoriat

Samsung Electronics Co Ltd, Korea, on johtava kuluttajaelektroniikan ja komponenttien valmistaja. Samsungin innovatiivisten tuotteiden portfolioon kuuluvat mm. televisiot, älypuhelimet, tietokoneet, tulostimet ja monitoimilaitteet, kodinkoneet, lääketieteelliset laitteet, puolijohteet ja LED-tuotteet. Yrityksellä on 236 000 työntekijää 79 maassa. Yhtiön yhteenlaskettu vuosittainen liikevaihto on vuonna 2012 187,8 miljardia Yhdysvaltain dollaria. Samsungin tavoitteena on tarjota enemmän mahdollisuuksia ihmisille eri puolella maailmaa. Lisätietoja Samsungista: www.samsung.com/fi