Samsung etsii Slushista startup-kumppaneita

Samsung etsii Slushista startup-kumppaneita

Slush on kasvanut Euroopan mielenkiintoisimmaksi startup- ja innovaatioteknologian tapahtumaksi ja Samsung toimii tapahtuman pääsponsorina jo kolmatta vuotta. Tänä vuonna Samsungin tavoitteena on luoda kumppanuussuhteita teknologia-alan kirkkaimpien huippujen kanssa.

Helsinki, 29. marraskuuta 2016 - Tänä vuonna Samsungin kansainväliset innovaatio- ja R&D-keskukset yhdessä Samsung Nordicin kanssa etsivät globaalia innovaatio-osaamista Slush 2016 -tapahtumasta. Haluamme toivottaa median edustajat, sijoittajat ja startupit tervetulleeksi tutustumaan Samsungin messuosaston toimintaan.

Tuomme startupit, Samsungin R&D-keskukset ja sijoittajat yhteen

Tavoitteenamme on luoda kumppanuussuhteita teknologia-alan kirkkaimpien huippujen kanssa ja panostaa innovatiivisiin teknologioihin. Messuosastolle oleva Samsung Pitch Box välittää startupien yhteistyöehdotukset Samsungin R&D-keskuksille ja sijoittajatiimeille eri puolilla maailmaa. Samsung myös palkitsee parhaan Slush-pitchauksen matkalla Samsung Developer Conference 2017 -tapahtumaan San Franciscoon. Lisätietoa Samsung Pitch Boxista.

Samsung ARTIK™ tuo IoT:n mahdollisuudet Slushiin

Asioiden Internetin (Internet of Things, IoT) ytimiä ovat kotikokemusten yhdistäminen, älykkäiden kaupunkien mahdollistaminen, ympäristön suojeleminen ja terveydenhuollon parantaminen. ARTIK on avoin IoT-alusta, joka vähentää alan pirstaloitumista ja nopeuttaa ratkaisujen käyttöönottoa. Samsung esittelee ARTIK-alustan toimintaa Slush 2016 -tapahtumassa. Kaikkia messukävijöitä rohkaistaan saapumaan Samsungin messualueelle tarkastamaan, miten moduulit käytännössä toimivat. Lisätietoa Samsung ARTIKista.

Virtuaalitodellisuus auttaa tekemään perusteltuja päätöksiä

Samsung VR -kumppani wec360° esittelee Samsungin messuosastolla, miten VR ja AR voivat auttaa kuluttajia tekemään perusteltuja ja varmoja ostopäätöksiä. Osallistujat voivat Samsung Gear VR:n avulla kokea, miten virtuaalitodellisuutta voidaan hyödyntää huoneistoesittelyissä. Lisätietoa wec360:stä.

Sosiaalinen innovaatio -työpaja

Samsung uskoo, että innovaatiokehitys on kaiken merkityksellisen edistyksen polttoaine. Haluamme, että työntekijämme, tuotteemme ja palvelumme jollain tavoin palvelevat yhteiskunnan edistämistä. Samsung järjestää Slushissa sosiaalinen innovaatio -työpajan 30. marraskuuta klo 11.00 ja 1. joulukuuta klo 12.00. Workshopissa tutustutaan sosiaalinen innovaatio ja vaikutussijoittaminen -käsitteisiin ja siihen, miten teknologiaa voidaan käyttää hyvän edistämiseen ja miten sosiaalisia vaikutuksia voidaan mitata. Median kyselyt koskien workshoppia: samsungpr@osg.fi

Samsungin messuosasto sijaitsee päälavan läheisyydessä Slush-tapahtumassa, Messukeskuksessa.

Lisätietoa:

Hanna Brenner, Communications Manager, h.brenner@partner.samsung.com, p. +46 70 666 53 95

Toni Perez,OSG Viestintä, toni.perez@osg.fi, +358 400 630 063.

Kategoriat

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta ideoilla ja teknologioilla, joiden avulla uudelleen määritämme ihmisten käsitykset televisioista, älypuhelimista, puettavista laitteista, tableteista, kameroista, kodinkoneista, lääketieteellisistä laitteista, verkkojärjestelmistä, puolijohteista ja LED-tuotteista. Tuoreimmat Samsung-uutiset löydät osoitteesta: http://news.samsung.com/

Samsung Suomi

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta muuttuvilla ideoilla ja teknologioilla. Yritys määrittelee uudelleen käsitykset televisioista, älypuhelimista, puettavista laitteista, tableteista, digitaalisista kodinkoneista, verkkojärjestelmistä sekä muisti-, puolijohde-, valaisu- ja LED-ratkaisuista. Tuoreimmat Samsung-uutiset löydät osoitteesta: http://news.samsung.com/