Samsung Serif TV: joululahja designia arvostavalle

Samsung Serif TV: joululahja designia arvostavalle

Samsung Serif TV on saanut kansainvälistä tunnustusta omaperäisestä muotoilustaan, joka sulautuu sisustukseen ja täydentää minimalistista pohjoismaista kotia.

Helsinki – 14. marraskuuta 2016 – Samsung Serif TV on osuva joululahja henkilöille, jotka ovat kiinnostuneet sisustuksesta ja arvostavat laatua, designia ja viimeisintä tekniikkaa.

Serif TV:n on suunnitellut ranskalainen design-parivaljakko Erwan ja Ronan Bouroullec. Uutuus esiteltiin viime vuonna London Design Festival -tapahtumassa, jonka jälkeen se on saanut useita kansainvälisiä tunnustuksia designpiireissä. Serif TV:lle myönnettiin esimerkiksi kuluvan vuoden tammikuussa designlehti Wallpaperin palkinto vuoden parhaasta kotimaisesta muotoilusta. Bouroullecin veljeksille on lisäksi myönnetty Vuoden Muotoilija 2016 -palkinto.

Ronan ja Erwan Bouroullec ovat olleet mukana koko suunnitteluprosessissa, jossa muotoilu ohittaa yleisen käsityksen siitä, miltä TV:n pitäisi näyttää. Serif TV:tä määrittääkin ennen kaikkea muoto, jossa laitteen profiili muodostaa suuren i-kirjaimen. Edestäpäin Serif TV tunnistetaan kehyksistään, jotka ovat yhtenäiset sekä väriltään että muodoltaan.

Serif TV on tarkkaan mietitty tavallisen kodin tarpeita silmällä pitäen. Serif TV ja Serif TV Medium -mallien mukana toimitetaan neljä tukijalkaa, joiden ansiosta TV voi seistä vapaasti huoneessa. Kaikissa malleissa on tukeva alusta, jonka avulla TV voidaan asettaa huonekalujen ja tasojen päälle ilman ylimääräistä tukea. Laitteen takaosa on peitetty erityisellä kankaalla, joka piilottaa alleen liitännät.

Serif TV:tä tullaan myymään verkossa sivulla www.SerifTV.com ja valikoiduilla jälleenmyyjillä. Suomessa uutuus tulee myyntiin Vantaan Tammiston Giganttiin. Serif TV on saatavilla 24-, 32-, ja 40-tuumaisena sekä kolmessa värissä: punaisena (24" ja 32”), tummansinisenä (32" ja 40") ja valkoisena (kaikki kokovaihtoehdot).

Hintatiedot:

Serif TV 40” valkoisena tai tummansinisenä – 1 499€

Serif TV Medium 32” valkoisena, punaisena tai tummansinisenä – 999€

Serif TV Mini 24” valkoisena tai punaisena – 699€

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Lisätiedot: Niko Haikala, OSG Viestintä, niko.haikala@osg.fi, p. 040 585 0264

Kuvapyynnöt ja median testilaitteet: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse alalaidasta Uutiset.

Aiheet

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta ideoilla ja teknologioilla, joiden avulla uudelleen määritämme ihmisten käsitykset televisioista, älypuhelimista, puettavista laitteista, tableteista, kameroista, kodinkoneista, lääketieteellisistä laitteista, verkkojärjestelmistä, puolijohteista ja LED-tuotteista. Tuoreimmat Samsung-uutiset löydät osoitteesta: http://news.samsung.com/

Samsung Suomi

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta muuttuvilla ideoilla ja teknologioilla. Yritys määrittelee uudelleen käsitykset televisioista, älypuhelimista, puettavista laitteista, tableteista, digitaalisista kodinkoneista, verkkojärjestelmistä sekä muisti-, puolijohde-, valaisu- ja LED-ratkaisuista. Tuoreimmat Samsung-uutiset löydät osoitteesta: http://news.samsung.com/