Samsungin Note-malliston uusin tulokas – Galaxy Note 4

Samsungin Note-malliston uusin tulokas – Galaxy Note 4

Galaxy Note 4:ssa on entistä tarkempi näyttö ja parannettu S Pen -kynä.

IFA, Berliini 3. syyskuuta 2014 - Samsung esitteli tänään Berliinissä Galaxy Note -tuoteperheen uusimman silmäterän, Galaxy Note 4:n. Huippu-uutuudessa on ällistyttävän tarkka näyttö, parannettu S Pen -kynä ja metallilla viimeistelty muotoilu.

-  Samsungin ensimmäinen Note-älypuhelin toi kynällä kirjoittamisen konseptin moderniin älypuhelinmaailmaan. Note 4:ssa on teknologiaa, joka mahdollistaa entistä tarkemman ja realistisemman piirtokokemuksen, toteaa Samsugin telecom-myyntipäällikkö Mika Engblom.

Galaxy Note 4:ssä on 5,7 tuuman Super AMOLED -näyttö, jossa on QHD-tarkkuus (1440 x 2560). Ruudun jakavalla Multi Window -moniajotoiminnolla saa Note 4:n suuresta näytöstä kaiken hyödyn irti.

Kynä on sormea tarkempi

S Pen -kynää on parannettu, ja Air Command -toiminto tarjoaa entistä jouhevamman käyttökokemuksen. Kirjoittaminen, liimaaminen ja leikkaaminen onnistuvat helposti. Kynän kosketustuntumaa on myös parannettu siten, että kirjoittaminen ja piirtäminen tuntuvat mahdollisimman realistiselta. Nyt kirjoittaminen tuntuu kuin piirtäisi mustekynällä paperiin.

Parannettu takakamera ja laajakulma etukamera

Note 4:ssa on optisella kuvanvakaimella (Smart Optical Image Stabilizer) varustettu 16 megapikselin kamera. Uuden vakaimen ansioista Note 4:lla saa entistä tarkempia kuvia liikkeessä ja hämärissäkin valo-olosuhteissa. Puhelimen edessä on valovoimainen, peräti 3,7 megapikselin kamera (f 1.9). Etukamera tarjoaa ryhmä-selfieitä ajatellen optimaalisen, 120 asteen laajakulman.

Toimiva muotoilu ja älykkäät ominaisuudet

Puhelimassa on pyöristetyt kulmat ja tyylikäs metallirunko, joka kehystää saumattomasti laitteen näyttöä.Note 4:ssa on älykkäitä uusia ominaisuuksia mukaan lukien Fast Charging -pikalataustoiminto, Ultra Power Saving Mode -virransäästötila ja sormenjälkitunnistin. Se on varustettu usealla mikrofonilla, jotka parantavat kaiutinpuheluita vaimentamalla taustamelua.

-  Galaxy Note 4:ssa yhdistyvät luovuus ja teknologinen innovaatio tavalla, joka nostaa älypuhelinkulttuurin rimaa, toteaa Samsugin telecom-myyntipäällikkö Mika Engblom.

Galaxy Note 4 tulee myyntiin lokakuussa seuraavina värivaihtoehtoina: Charcoal Black, Frost White ja Bronze Gold. Laitteen suositushinta on 799 €.

Tekniset tiedot: Samsung Galaxy Note 4:ssa on 2.7 GHz:n neliydinsuoritin, 5,7 tuuman QHD Super AMOLED (2560 x 1440) -näyttö. Android 4.4 -käyttöjärjestelmä, Bluetooth®: 4.1 (BLE,ANT+), USB 2.0, WiFi 802.11 a/b/g/n/ac (HT80), MIMO PCIe, GPS / GLONASS / Baidu, NFC, 3 GB RAM-muistia ja 32 GB sisäinen tallennustila (Micro SD-tuki 128 gigaan asti). 3,220 mAh:n akku. Kiihtyvyysanturi, GPS, kompassi, gyroskooppi, sykemittari, UV-sensori ja barometri.

*Vapaana oleva muisti voi olla ilmoitettua pienempi järjestelmätiedostojen johdosta.

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Mika Engblom, Myyntipäällikkö, telecom, mika.engblom@samsung.com, p. 0408 604 420

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, e.carrero@samsung.com, p. 0400 807 750

Simo Arvo, OS/G Viestintä, simo.arvo@osg.fi, p. 040 132 5682

Kuvapyynnöt ja median testilaitteet: samsungpr@osg.fi, p. 0400 630 049

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Kategoriat

Samsung Electronics Co Ltd, on maailman johtava elektroniikkavalmistaja, joka avaa ihmisille uusia mahdollisuuksia ympäri maailman. Tinkimättömällä innovoinnilla muutamme ihmisten käsitykset televisioista, älypuhelimista, tableteista, tietokoneista, kameroista, kodinkoneista, tulostimista, LTE-järjestelmistä, lääketieteellisistä laitteista, puolijohteista ja LED-tuotteista. Yrityksellä on 286 000 työntekijää 80 maassa. Yhtiön yhteenlaskettu vuosittainen liikevaihto oli vuonna 2013 159,5 miljardia euroa. Lisätietoja Samsungista: www.samsung.com/fi

Samsung Suomi