Tabletit koko konttorille: Samsung Galaxy NotePRO ja TabPRO

Samsung asettaa uuden standardin tableteille

Las Vegas 6. tammikuuta 2014 – Samsung esittelee kaksi uutta tablet-mallistoa: Samsung Galaxy TabPRO:n ja Galaxy NotePRO:n. Tabletit asettavat uudet standardit mukana kulkeville työvälineille. Laitteet on varustettu kristallinkirkkaan ja huipputerävän näytön (2560x1600) lisäksi tuottavuutta parantavilla työkaluilla ja älykkäillä ominaisuuksilla. Tabletit ovatkin ihanteellisia sekä ammatti- että henkilökohtaiseen käyttöön.

Saatavana 12,2 tuumakokoon asti

PK-yritysten omistajat ja luova luokka saavat uutuustableteista paljon irti. Huipputarkan 12,2 tuuman näytön avulla on entistä helpompi työskennellä. Galaxy TabPRO ja Galxy NotePRO tekevät työpäiväistä joustavia ja tehokkaita. Galaxy TabPRO on saatavilla myös 10,1 ja 8,4 tuuman kokoluokissa.

Käyttäjä saa itse päättää, miten hän työskentelee tabletilla – joko sormella tai liitettävällä näppäimistöllä. Kun vaaditaan vaikkapa pikselintarkkaa piirtojälkeä, NotePRO:n käyttäjät voivat vetää esiin interaktiivisen S Pen -kynän. Leikkaa, liitä, kopioi ja siirrä – kaikki nämä toiminnot onnistuvat vaivattoman näppärästi NotePRO:lla. NotePRO:n alusta on ihanteellinen luovaan käyttöön. Mukana tulee liuta ominaisuuksia, kuten Action Memo, Leikekirja, Ruutukirjoitus ja S Finder, jotka ovat varta vasten suunniteltu S Penin käyttöä varten.

Tehokas työväline paljon liikkuvalle

Aina kun tarvitaan raskasta kalustoa, ovat Galaxy TabPRO ja NotePRO täydessä valmiudessa. Uutuustableteilla onnistuu työskentely myös etänä internetin välityksellä. Kun työpaikan tietokone jätetään päälle, pääsee tableteilla käsiksi työasiakirjoihin etänä. Hancom Office -työkalut pitävät sisällään monipuoliset tekstin, taulukoiden ja PPT-esitysten käsittelyominaisuudet paljon liikkuville ammattilaisille.

Näppäimistö, hiiri ja usb-lan-hub ovat saatavina lisävarusteina, joten TabPRO:ta ja NotePRO:ta voidaan käyttää myös tavallisen tietokoneen tavoin. Tallennustilana toimii tällöin muistikortti, jonne saadaan tallennettua suuremmatkin tiedostot ja, josta tiedostot on helppo siirtää tarvittaessa.

Tablettiin voi tallentaa useita käyttäjätilejä, joten yksinkertaisella tunnistautumisella useat henkilöt voivat käyttää samaa tablettia. Laite tarjoaa yrityksille ja työntekijöille joustavuutta, jota tämän päivän nopeatempoisessa työympäristössä vaaditaan. Samsung e-meeting -palvelussa asiakirjoja ja tiedostoja voi jakaa tabletista toiseen ilman sisäverkkoa.

Tekniset tiedot: Galaxy TabPRO 12,2:ssa ja Galaxy NotePRO:ssa on super clear LCD -näyttö WQXGA (2560 X 1600). WiFi-malleissa on Exynos 5 Octa (1.9 GHz QuadCore + 1.3 GHz Quadcore) -suorittimet ja 4g-versiossa Snapdragon 800 2.3GHz Quad -neliydinsuoritin. Laitteissa on Android 4.4 KitKat -käyttöjärjestelmä. Muihin ominaisuuksiin lukeutuvat etu- ja takakamerat. WiFi 802.11 a/b/g/n/ac MIMO (2.4 & 5 GHz), WiFi Direct, AllShareCast, BT4.0, USB3.0. NotePRO:ssa on S Pen -kynä. Akku 9,500 mAh. Suositushinnat: Galaxy TabPRO 12,2 alkaen 750 euroa. Galaxy NotePRO alkaen 850 euroa.

Galaxy TabPRO 8,4:ssa ja TabPRO 10,1:ssa on PLS LCD-näyttö WQXGA (2560 x 1600). TabPRO 10,1:n WiFi-mallissa on Exynos 5 Octa (1.9 GHz QuadCore + 1.3 GHz QuadCore) -neliydinsuoritin, 4g-mallissa on Snapdragon 800 2.3GHz Quad -neliydinsuoritin. TabPRO 8,4:ssa on Snapdragon 800 2.3 GHz QuadCore -neliydinsuoritin. Molemmat kokoluokat ovat varustettu Android 4.4 KitKat -käyttöjärjestelmällä. Laitteissa on etu- ja takakamerat, WiFi 802.11 a/b/g/n/ac CH Bonding, BT v4.0, microUSB 2.0. TabPRO 10,1:ssa on 8,220mAh:n akku, TabPRO 8,4 on 4,800mAh:n akku. Suositushinnat: Galaxy TabPRO 10,1 alkaen 500 euroa. Galaxy TabPRO 8,4 alkaen 400 euroa.

Laitteet tulevat myyntiin vuoden ensimmäisellä neljänneksellä.

Seuraa Samsungia CES-messuillaVieraile Samsungin osastolla numero 12004 CES 2014 -messuilla, Central Hall, Las Vegas Convention Center (sisäänkäynti C4).

Mikrosaitti: http://www.samsungces.com

Mobiilisivu: http://m.samsungces.com

Livestream: http://global.samsungtomorrow.com

Youtube: http://www.youtube.com/SamsungSuomi

Facebook: http://www.facebook.com/samsungsuomi

Lehdistökontakti Las Vegasissa:

Lasse Pulkkinen, OS/G Viestintä, lasse.pulkkinen@osg.fi, p +358 (0)400 630 049

Lisätietoja:

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, eva.carrero@samsung.fi, p. 0400 807 750

Simo Arvo, OS/G Viestintä, simo.arvo@osg.fi, p +358 (0)40 132 5682

Kuvapyynnöt: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Uutisia RSS-syötteinä: www.samsung.com/fi/aboutsamsung/rss/rssFeedList.do

Kategoriat

Samsung Electronics Co Ltd, Korea, on johtava kuluttajaelektroniikan ja komponenttien valmistaja. Samsungin innovatiivisten tuotteiden portfolioon kuuluvat mm. televisiot, älypuhelimet, tietokoneet, tulostimet ja monitoimilaitteet, kodinkoneet, lääketieteelliset laitteet, puolijohteet ja LED-tuotteet. Yrityksellä on 236 000 työntekijää 79 maassa. Yhtiön yhteenlaskettu vuosittainen liikevaihto on vuonna 2012 187,8 miljardia Yhdysvaltain dollaria. Samsungin tavoitteena on tarjota enemmän mahdollisuuksia ihmisille eri puolella maailmaa. Lisätietoja Samsungista: www.samsung.com/fi