SAP ja Accenture kehittävät yhdessä uuden sukupolven SAP S/4HANA -ratkaisua | SAP Innovation Forum 2016

Blogikirjoitus   •   Helmi 12, 2016 09:43 EET

SAP ja Accenture ovat yhdistäneet voimansa SAP S/4HANA ytimen ja toimialakohtaisten ratkaisujen tuotekehityksessä ja tuomisessa markkinoille.

SAP SE ja Accenture ovat yhdistäneet voimansa alan kehittyneimmän muistinvaraisen teknologia-alustan päälle rakennetun yrityssovelluskokonaisuuden kehittämisessä. Yhteistyön tarkoituksena on tehostaa uuden sukupolven SAP® Business Suite 4 SAP HANA® toiminnanohjausjärjestelmän (SAP S/4HANA) sekä toimiala- ja sovelluskohtaisten ratkaisujen kehittämistä ja helpottaa ja nopeuttaa asiakkaiden digitalisaatiot.

”Tämä strateginen sopimus tiivistää yhteistyötämme ja integraatiotamme strategisen kumppanimme SAPin kanssa entisestään”, sanoo Silja Jalovaara, Accenture Technologyn johtaja Suomessa. ”Accenturen ohjelmistokehittäjien ja toimiala-asiantuntijoiden tiivis yhteistoiminta SAP:n kanssa tarjoaa ainutlaatuisen aseman ja täysin uusia kehitysmahdollisuuksia. Accenturen tiimit Saksassa ja Shanghaissa suunnittelevat ja jatkokehittävät esimerkiksi SAP S/4HANA Finance -ratkaisua yhdessä SAP:n kanssa. Kehitystyön tulokset näkyvät jo taloushallinnon tehokkaassa ja käyttäjäystävällisessä SAP Fiori® käyttöliittymässä. Osana laajempaa yhteistä innovaatiostrategiaa osallistamme jatkossa asiakasyrityksiä eri toimialoilla ja markkinoilla, jotta voimme kehittää SAP S/4HANA toimialaratkaisuja vastaamaan asiakkaidemme tarpeisiin ja turvaamaan asiakkaidemme kilpailukyvyn jatkossakin.”

Yhteisen kehitystyön lisäksi SAP ja Accenture tuovat markkinoille ratkaisuja perustuen yhteiseen arvolupaukseen ja yhteistyönä toteutettaviin toimituksiin. Tavoitteena on tarjota asiakkaille toimialakohtaisia ratkaisuja, jotka voidaan ottaa käyttöön joustavasti pilvipalveluina. Accenture ja SAP investoivat yhteisiin resursseihin ja asettavat dedikoidut hankejohtajat, jotta yritysten yhteiset asiakkaat saavat enemmän lisäarvoa hankinnalleen. Tavoiteltuja hyötyjä ovat muun muassa:

• Paremmat ratkaisut yhdistämällä SAPin ja Accenturen vahva toimialatuntemus ja tuoteosaaminen
  • Tuotteiden nopeampi tuonti markkinoille hyödyntämällä Accenturen toimitusosaaminen SAP S/4HANA ytimen ja toimialasovellusten kehittämisessä
  • Nopeampi käyttöönotto ja asiakkaan digitalisoinnin lyhyempi siirtymävaihe

”Laajennettu sopimuksemme Accenturen kanssa on selkeä osoitus sitoumuksestamme SAP S/4HANA -ratkaisun kehittämiseen”, kertoo Bernd Leukert, johtoryhmän jäsen, Products & Innovation, SAP. ”Ryhdymme innokkaasti edistämään yritysten digitaalista transformaatiota yhdessä Accenturen kanssa entistä yksinkertaisemmilla ratkaisuilla, joiden avulla tavoitellut hyödyt saavutetaan aiempaa nopeammin. Kattavan tuotevalikoimamme ansiosta yritykset voivat tehokkaasti ratkaista digitaalisen talouden haasteita koko arvoketjussaan, paitsi tänään myös vastaisuudessakin.”

Accenture

Accenture on yksi SAP Innovation Forum 2016 -tapahtuman pääkumppaneista. #SAPIF16

Accenture on johtava globaali strategian, konsultoinnin, digitaalisuuden, teknologian ja ulkoistamisen asiantuntijapalveluita ja -ratkaisuja tarjoava yritys. SAP-järjestelmiin liittyvät palvelut ovat yksi merkittävimpiä liiketoiminta-alueitamme. Meillä on vahva yli 30 vuoden kokemus SAP-ratkaisuista. Olemme suurin SAP-järjestelmäintegraatioiden toimittaja ja tunnettu kansainvälisten SAP-transformaatio-ohjelmien onnistuneesta läpiviennistä. Panostamme vahvasti tuotekehitykseen sekä osaamisen ja toimituskyvyn jatkuvaan parantamiseen. Globaali yhteistyömme SAP:n kanssa kattaa 12 innovaatiokeskusta viidellä mantereella. Allianssiyhteistyömme on saavuttanut 27 SAP Pinnacle -palkintoa, mm. kolme peräkkäistä ensimmäistä sijaa ”Cloud Services” –kategoriassa. Katso lisätietoja www.accenture.com

Kommentit (0)