SAP torjunut 18 miljoonaa SMS-roskapostiviestiä kahdessa kuukaudessa

Uutinen   •   Helmi 25, 2014 18:03 EET

Mobiililaitteisiin suunnatun roskapostin lisääntyessä ohjelmistoyhtiö SAP on kehittänyt SMS-viestiliikenteeseen ratkaisuja, jotka antavat suojan operaattoriraja-aidat ylittäviä roskapostihyökkäyksiä vastaan. SAP ilmoitti tänään, että se on viimeisen kahden kuukauden aikana tunnistanut ja eliminoinut lähes 18 miljoonaa roskapostiviestiä SAP® SMS 365 -ratkaisun uusien, roskapostisuodatukseen tarkoitettujen ominaisuuksien avulla.

Parantaakseen SMS-roskapostin suodatusta Cloudmarkin kehittämä mobiililaitteiden tietoturvatuote on nyt integroitu osaksi SAP SMS 365 -ratkaisua. Yhdessä SAP ja Cloudmark ovat kaksinkertaistaneet reaaliaikaisen roskapostisuodatuksen suorituskykynsä verrattuna perinteisiin roskapostin suodatusohjelmistoihin. Tämän ansiosta kuluttajat ovat saaneet huomattavasti vähemmän ei-toivottuja viestejä mobiilipäätelaitteisiinsa.

SAP SMS 365 -ratkaisun uudet roskapostin suodatusominaisuudet muodostavat lisäarvopalvelun, jotka SAP on asentanut käyttöön sekä lukuisille yhdysvaltalaisille mobiiliioperaattoreille että muutamille operaattoreille eri puolilla maailmaa.

Linkki englanninkieliseen tiedotteeseen

Kommentit (0)

Kommentti

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.