SAP vahvistaa asemiaan kuntakentässä - Kuntien Tiera toimittaa SAP-toiminnanohjausjärjestelmän Espoolle

Uutinen   •   Syys 10, 2015 13:32 EEST

Espoon kaupunki on tehnyt päätöksen ottaa käyttöönsä Kuntien Tiera Oy:n kuntayhteisen toiminnanohjauspalvelun. Uuden sukupolven toiminnanohjaus mahdollistaa sekä kaupungin strategian että talous- ja tuottavuusohjelman toteuttamisen. Espoon käyttöönottama kuntayhteinen Tiera ERP -toiminnanohjauspalvelu on SAP-pohjainen toiminnanohjausjärjestelmä. Ratkaisu on käytössä jo muun muassa Lahdessa, Turussa ja Mikkelissä. Myös Päijät-Hämeen sote-yhtymä valitsi kesän aikana ratkaisun, jolla se valmistautuu edessä olevan sote-uudistuksen mukanaan tuomiin muutoksiin.

Espoon käyttöönoton myötä Tiera ERP on Suomen laajin toiminnanohjauksen järjestelmä koskien 715 000 asukasta. Espoon kaupungin uuden toiminnanohjausjärjestelmän käyttöönottoprojekti käynnistyi elokuun lopulla ja käyttöönoton on tarkoitus alkaa tammikuussa 2017. Ratkaisu kattaa aluksi henkilöstö-, talous- ja palkkahallinnon toiminnot.

Linkki Kuntien Tieran alkuperäiseen tiedotteeseen.

Kommentit (0)

Kommentti

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/fi/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.