Uutinen -

Tanskan kolmanneksi suurimman eläkeyhtiö Vellivin CDO Christine Hunderup testaa jatkuvasti uusia ideoita: ”Pyydämme palautetta aamukymmeneltä ja kahdelta iltapäivällä olemme saaneet 150 vastausta asiakkailta”

Vellivissä digitalisaatiojohtaja Christine Hunderup on nopean digitaalisen transformaation ytimessä.

Velliv, aiemmalta nimeltään Nordea Liv & Pension, muuttaa muutaman vuoden sisällä keskeisen it-alustansa, brändinsä ja tavan, jolla yhtiö tekee töitä digitaalisesti.

Kyse on muutoksesta, joka vaikuttaa useisiin satoihin tuhansiin eläkeasiakkaisiin Tanskan kolmanneksi suurimmassa eläkeyhtiössä.

Tänä päivänä Christine Hunderupin kolme vuotta sitten perustama digitaalinen osasto työllistää 13 työntekijää – ihmisiä, jotka ovat tuoneet yritykseen runsaasti uutta osaamista.

Sananmukaisesti ja symbolisestikin digitaalinen osasto on muuttanut kellarikerroksesta keskeiselle paikalle rakennuksessa, jolloin ihmiset eri puolilta taloa voivat helposti osallistua nopeisiin digitaalisiin projekteihin.

Kiitos siis, jos kuuntelet keskusteluamme Christine Hunderupin kanssa The Digital Edgessä Vellivin haasteista.

Tässä jaksossa kuulet:

• miten käyttäjien odotukset muuttuvat nopeammin kuin koskaan
  • tehtävistä, jotka on osoitettu Christine Hunderupin digitaaliselle osastolle – ja miten osasto tekee yhteistyötä it-osaston kanssa
  • mitä työkaluja digitaalinen osasto käyttää ollakseen innovatiivisempi ja asiakaskeskeisempi

Isännät: Jesper Schleimann, SAP EMEA North, digitaalisesta transformaatiosta vastaava johtaja

Lars Jacobsen, Computerworld Tanska, päätoimittaja

Podcastin nettisivu: Comuterworld.dk/theedge

Podcast: Kuuntele keskustelu Vellivin CDO Christine Hunderupin kanssa. Huomaa, että podcast on englanninkielinen.

Taustaksi Digital Edge Podcast -sarjasta:

Digital Edge on englanninkielinen podcast johtajuudesta, strategiasta ja liiketoiminnasta digitaalisessa ajassamme. Sitä isännöivät Tanskan Computerworldin päätoimittaja Lars Jacobsen ja Jesper Schleimann, digitaalisesta transformaatiosta vastaava johtaja, SAP EMEA North.

Sarjassamme haastattelemme päätöksentekijöitä 35 minuutin haastatteluissa. Niiden kautta tutkimme erilaisia haasteita ja sitä, miten data, suuret ideat ja uudet älykkäät teknologiat voivat parantaa maailmaamme ja siirtää liiketoimintamme digitaaliseen maailmaan. Podcastit tallennetaan Kööpenhaminan SAP Experience Centerissä ja ne löytyvät osoitteista www.computerworld.dk,www.sap.com/denmark/theedgejaiTunes.

• Talous, rahoitus

• digitaalinen transformaatio
  • cdo
  • chief digital officer