SAP kiihdyttää mobiilisovellusten kehitystä yhteistyöllä

Ohjelmistoyhtiö SAP on julkistanut Barcelonan Mobile World Congress 2014 -tapahtumassa yhteistyösopimukset Xamarinin ja Service2Median kanssa tarjotakseen kehittäjille avoimet työkalut mobiliisovellusten kustannustehokkaaseen kehitykseen SAP® Mobile Platform -alustan päällä. SAP vahvistaa näin entistään sitoutumistaan avoimeen kumppani- ja kehittäjäekosysteemiin.

Yhteistyö Xamarinin ja Service2Median kanssa mahdollistaa miljoonille mobiilisovellusten kehittäjille heti mahdollisuuden kehittää sovelluksia SAP Mobile Platform -kehitysalustalla.

Xamariniilla on laaja mobiilisovellusten kehittäjäkunta yli 111 maassa ja 150 konsultointikumppania maailmanlaajuisesti. Xamarin tarjoaa yrityksille työkalut nopeaan natiivien mobiilisovellusten kehittämiseen iOS-, Android- ja Windows 8 -käyttöjärjestelmiin Microsoftin Visual Studio -ympäristöstä käsin. Tämä ainutlaatuinen lähestymistapa mobiilisovellusten kehitykseen laajenee nyt yritystason toiminnallisuuksilla valmiiksi rakennettujen kehitystyökalujen avulla. Kehitystyökaluilla on suora pääsy SAP Mobile Platformin eri versioiden rajapintoihin.

Service2Medialla on 10 vuoden kokemus mobiilisovellusten kehittämisestä maailmanlaajuisesti. Service2Media on laajentanut omaa App Lifecycle Platform - M2Active™ -kehitysalustaansa tukemaan nyt myös SAP Mobile Platformin ohjelmointirajapintoja. M2Active tarjoaa käyttäjille kaikki työkalut, työnkulut ja pilvipalvelut niin iOS-, Android- kuin Windows-pohjaistenkin mobiilisovellusten, joilla on pääsy SAP-järjestelmiin, rakentamiseen.

Linkki englanninkieliseen tiedotteeseen: http://www.news-sap.com/sap-empowers-enterprise-developers-with-leading-mobile-development-solutions/

• Tietokone, Televiestintä, IT

• mobile app developement
  • mobile app developer