Suomalaisesta Islet Groupista SAP:n Business ByDesign -kumppani

Ohjelmistoyhtiö SAP ja toiminnanohjaukseen keskittyvä teknologiayritys Islet Group Oy ovat solmineet yhteistyösopimuksen Suomessa Business ByDesign -ratkaisuiden toimittamisesta. Sopimuksen mukaan Islet Group toimittaa asiakkaille SAP Business ByDesign -pilvipohjaista toiminnanohjausjärjestelmää osana ratkaisutarjontaansa

”Olemme jo 20 vuoden ajan toimittaneet SAP-toiminnanohjausratkaisuja asiakkaillemme. Pilvipohjaisen SAP Business ByDesignin myötä yhteistyömme SAP:n kanssa syvenee entisestään ja avaa ovet mielenkiintoisiin keskisuuriin yrityksiin, jotka haluavat tehostaa ja kasvattaa toimintaansa. Olemme myös paketoineet Business ByDesign -ratkaisun käyttöönoton asiantuntija- ja projektiliiketoimintaa tekeville yrityksille sekä valmistavalle teollisuudelle”, sanoo Islet Groupin toimitusjohtaja Janina Luoto.

Business ByDesign on suunniteltu vahvasti kasvavalle pk-sektorille palvelemaan kaikkia yrityksen ydintoimintoja pilvipalveluna: niin taloushallintoa, asiakashallintaa, henkilöstöhallintoa, projektinhallintaa, ostotoimintaa, tuotannon suunnittelua ja toteutusta kuin toimitusketjun hallintaakin. Ratkaisu kattaa myös lokalisoinnin ottaen huomioon verovaatimukset, kielet ja valuutat. Pienet ja keskisuuret yritykset voivat kilpailla ja skaalata liiketoimintaansa ilman suuria kustannuksia tai kompleksisuutta. Yritykset voivat reagoida nopeasti ja ketterästi uusiin esiin tuleviin liiketoimintamahdollisuuksiin. Reaaliaikaisilla analyyseillä voi auttaa parantamaan katteita ja tehokkuutta.

”Islet Group on vastuullisesti kasvava perheyritys, joka tuo asiakkaille kaivattua joustavuutta. Islet Groupin asiakaskunta on poikkeuksellisen tyytyväinen. Uskonkin vahvasti, että Islet on toimintatavoiltaan juuri sopiva ja oikean kokoinen yritys Business ByDesign -pilviratkaisujen toimittamisessa”, kertoo SAP Finlandin kumppaniyhteistyöstä vastaava Arto Saarinen.

Lisätietoja:

Janina Luoto
Islet Group Oy
janina.luoto@isletgroup.fi

Arto Saarinen
Head of Channel
SAP
+358 40 706 4632arto.saarinen@sap.com

Islet Group:
Islet on kokemuksen karaisema, asiakkaiden rakastama, vahvalta peruskalliolta horisonttiin katsova ja vastuullisesti kasvava perheyritys. Ylläty Isletin kanssa, miten ketterästi saat SAP-ratkaisut käyttöösi. Islet on aina ollut uraauurtava esikuva monimuotoiselle ajattelulle ja työskentelylle teknologiamaailmassa. Islet huokuu uuden aikakauden energiaa ja antaa yrityksellesi koordinaatit menestykseen.

• Tietokone, Televiestintä, IT

• business bydesign
  • toiminnanohjaus
  • islet group