Scandic avasi uuden hotellin Kristiansandiin

Uutinen   •   Kesä 20, 2013 14:08 EEST

Scandic jatkaa laajenemistaan Norjassa avaamalla uuden hotellin idylliseen Bystrandaan, aivan Kristiansandin keskustaan. Scandic Kristiansand Bystranda on kaupungin ja myös Etelä-Norjan suurin hotelli ja sen arvellaan nousevan Norjan hotellien parhaimmistoon juuri sijaintinsa vuoksi.

Hotelli sijaitsee loistavalla paikalla, se on lähellä sekä keskustaa että rantaa, jonka kauniista maisemista ja sataman tunnelmasta asiakkaat pääsevät nauttimaan. Vain muutaman minuutin kävelymatkan päässä hotellista on kaupungin pääkatu. Scandic Kristiansand Bystranda on tärkeä osa Aquaramaata, ja siihen kuuluu muun muassa vesipuisto, kuntokeskus ja kylpylä.

Hotellissa on 229 huonetta, joista 23 on suunniteltu erityisesti liikuntarajoitteisille. Hotellin suunnittelussa on otettu huomioon kestävän kehityksen periaatteet ja Scandicin ympäristöohjelma. Uudelle hotellille on muun muassa matalan energiankulutuksen ja huolellisen jätteidenkäsittelyn ansiosta myönnetty ympäristömerkki.

Kommentit (0)