Scandic avaa hotellin Frankfurtiin

Lehdistötiedote   •   Heinä 04, 2017 16:11 EEST

Scandic laajentaa liiketoimintaansa Saksassa avaamalla uuden kaupunkihotellin Frankfurtiin. Yritys on allekirjoittanut pitkäkestoisen vuokrasopimuksen SH.I.R Real Estate -yhtiön kanssa. Sopimuksen myötä nykyisen Wyndham Grand Frankfurt -hotellin toiminnot siirtyvät Scandicille. Uuden hotellin nimeksi tulee Scandic Frankfurt Museumsufer, ja se avataan vuoden 2018 alussa. Ennen avajaisia hotellin ravintolatiloja laajennetaan ja sen yhteyteen rakennetaan uudet kokoustilat 450 vieraalle.

Scandicilla on jo ennestään Saksassa kolme hotellia, joista kaksi sijaitsee Berliinissä ja yksi Hampurissa. Frankfurtiin avattava hotelli sijaitsee kaupungin keskustassa vain muutaman minuutin kävelymatkan päässä rautatieasemalta ja noin 10 kilometrin päässä lentokentältä.

”Laajentuminen Frankfurtiin on täysin linjassa kasvustrategiamme kanssa. Hotellimme Berliinissä ja Hampurissa ovat kehittyneet hyvään suuntaan, mikä osoittaa, että toimintamallimme sopii hyvin myös Saksan markkinoille, sanoo Scandic Hotelsin toimitusjohtaja Frank Fiskers

”Scandic on vahva hotellialan toimija, joka on Saksan liiketoiminnallaan osoittanut olevansa hotellillemme oikea kumppani. Odotamme innolla pitkää ja hyvää yhteistyötä. Olemme varmoja, että Scandic tulee pyörittämään hotellia parhaalla mahdollisella tavalla, sanoo SH.I.R Real Estaten hallituksen puheenjohtaja ja toimitusjohtaja Israel Raif

Hotelli on vastikään remontoitu, ja siinä on 293 huonetta, ravintola, baari ja liikuntakeskus. Parhaillaan käynnissä olevan laajennuksen myötä hotelliin valmistuu aiempaa suurempi ravintola ja noin 700 neliömetriä kokoustilaa.

Saksa on yksi maailman merkittävimpiä messu- ja kokousmaita. Monet suurimmista tapahtumista järjestetään juuri Frankfurtissa, joka tunnetaan maan liike-elämän keskuksena. Frankfurtin lentokenttä on yksi Euroopan vilkkaimmista, ja sen laajennusta suunnitellaan parhaillaan.

Lisätietoa:

Henrik Vikström, Director Investor Relations, Scandic Hotels Group
Email: Henrik.vikstrom@scandichotels.com, p. +46 709 52 80 06

Elin Westin, Director of Communication, Scandic Hotels Group
Email: Elin.westin@scandichotels.com, p. +46 702 77 75 26

Scandic is the largest hotel company in the Nordic region with 15,000 team members and a network of close to 230 hotels with about 44,000 hotel rooms in operation and under development. Scandic Friends is the biggest loyalty program in the Nordic hotel sector with 2 million members. Corporate responsibility has always been a part of Scandic’s DNA and Scandic has been named Best Hotel Brand in the Nordic countries (BDRC). Since December 2, 2015, Scandic has been listed on Nasdaq Stockholm. www.scandichotelsgroup.com

Kommentit (0)

Kommentti

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.