Scandic avaa uuden hotellin Kööpenhaminaan

Lehdistötiedote   •   Kesä 17, 2019 10:10 EEST

Scandic on allekirjoittanut sopimuksen uuden hotellin operoinnista Nørreportin alueella Kööpenhaminan keskustassa. Satahuoneinen hotelli avataan vuonna 2020.

Nørreport on yksi Kööpenhaminan keskustan kiehtovimpia alueita ja uudella hotellilla on erinomainen sijainti Nørreportin asemaan läheisyydessä.

“Nørreport on ollut pitkään haluttu alue, jossa on toiminut melko vähän hotelleja. Uusi hotelli on erinomainen lisä Kööpenhaminan hotelliemme joukossa”, kertoo Scandic Tanskan maajohtaja Sören Faerber.

Hotellin sisustus saa vaikutteita suosituista ja trendikkäistä boutique-hotelleista. Hotelliin tulee myös ravintola sekä kattobaari, josta voi ihailla näkymää Kööpenhaminaan.

”Innovatiivinen design tulee näkymään hotellissa ja odotammekin innolla sen avaamista”, sanoo Faerber.

Scandic operoi tällä hetkellä kymmentä hotellia Kööpenhaminassa ja tulee vahvistamaan asemaansa tulevien vuosien aikana. Nørreportin lisäksi Scandic avaa vuosina 2019-2021 Kööpenhaminaan kolme muutakin hotellia, joissa tulee olemaan yhteensä yli 1 300 huonetta.

Kööpenhaminan hotellimarkkinat ovat kasvamassa ja hotellien käyttöasteet ovat korkeita. Kaupunki on Pohjois-Euroopan suurimpia kokous- ja tapahtumakaupunkeja ja se hyötyy myös kasvavista vapaa-ajanmarkkinoista.

Lisätietoja:

Elin Westin
Director of Communication
Scandic Hotels Group
elin.westin@scandichotels.com
+46 702 77 75 26

Henrik Vikström
Director Investor Relations
Scandic Hotels Group
henrik.vikstrom@scandichotels.com
+46 709 52 80 06

Scandic is the largest hotel company in the Nordic countries with more than 280 hotels, in operation and under development, in more than 130 destinations. The company is the leader when it comes to integrating sustainability in all operations and its award-winning Design for All concept ensures that Scandic hotels are accessible to everyone. Well loved by guests and employees, the Scandic Friends loyalty program is the largest in the Nordic hotel industry and the company is one of the most attractive employers in the region. Scandic Hotels is listed on Nasdaq Stockholm. www.scandichotelsgroup.com

Kommentit (0)

Kommentti

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.