​Scandic Hotels sai jälleen tunnustusta työstään ympäristövaikutusten vähentämisessä

Lehdistötiedote   •   Helmi 28, 2019 13:05 EET

Scandic sijoittui maailman parhaiden palveluyritysten joukkoon CDP Climate Change 2018 -raportissa.

Pohjoismaiden suurin hotelliketju Scandic Hotels sai jälleen tunnustusta pitkäaikaisesta ja suunnitelmallisesta työstään ympäristövaikutusten vähentämisessä. Scandic sijoittui tasolle A- viimeisimmässä CDP:n Climate Change 2018 -raportissa. Scandic Hotels on nyt valittu maailmanlaajuisesti parhaimpien palveluyritysten joukkoon.

Scandic on raportoinut vuodesta 2016 asti Carbon Disclosure Projektiin ja on nyt onnistunut nousemaan tasolle A-. Tämä on hotelliketjun systemaattisen ja tavoiteorientoituneen toiminnan ansiota.

”Olemme onnistuneet saavuttamaan tämän 18 000 sitoutuneen tiimiläisemme avulla. Työtä on tehty yhdessä vieraidemme kanssa, jotka inspiroivat meitä yrittämään enemmän. Me olemme erittäin ylpeitä tästä tuloksesta ja jatkamme työtämme kohti entistä vastuullisempaa toimintaa”, kertoo Director Sustainability Business Vanessa Butani Scandic Hotel Groupista.

”CDP onnittelee Scandic-hotelleja noususta tasolle A-, mikä osoittaa jatkuvaa, vahvaa ympäristöjohtamista. Scandic on kolmena perättäisenä vuotena osallistunut Climate Change -ohjelmaan”, sanoo Micaela Quesada Longgren, Engagement Manager, CDP Europe.

Scandic kehittää parhaillaan uutta, tämän vuoden lopulla esiteltävää vastuullisuusstrategiaa. Uusi strategia terävöittää painopisteitä ja tavoitteita yrityksen operaatioissa.

Scandic on ollut hotellitoimialalla vastuullisen toiminnan edelläkävijä, ensimmäiset ympäristöraportoinnit alkoivat jo vuonna 1996. Scandicin hotelleista on 90% ympäristömerkittyjä.
(Joutsenmerkki Pohjoismaissa, the EU Ecolabel Puolassa ja the Green Globe Saksassa).

CDP on voittoa tavoittelematon järjestö, joka tarjoaa ainoan maailmanlaajuisen järjestelmän yrityksille ympäristösuorituksien mittaamiseen ja tulosten julkaisemiseen.

Lisää tietoa CDP:sta https://www.cdp.net/en

Lisätietoa:

Anna-Klara Lindholm
Scandic Hotels Group
anna-klara.lindholm@scandichotels.com
+46 70 973 52 31

Scandic is the largest hotel company in the Nordic countries with more than 280 hotels, in operation and under development, in more than 130 destinations. The company is the leader when it comes to integrating sustainability in all operations and its award-winning Design for All concept ensures that Scandic hotels are accessible to everyone. Well loved by guests and employees, the Scandic Friends loyalty program is the largest in the Nordic hotel industry and the company is one of the most attractive employers in the region. Scandic Hotels is listed on Nasdaq Stockholm. www.scandichotelsgroup.com

Kommentit (0)

Kommentti

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.