Scandic jatkaa pitkäaikaista yhteistyötä Paralympiakomitean kanssa

Lehdistötiedote   •   Joulu 03, 2019 18:35 EET

Scandic haluaa olla aktiivisesti mukana rakentamassa suomalaista urheilumenestystä.

Scandic ja Suomen Paralympiakomitea ovat sopineet yhteistyön jatkumisesta ainakin vuoden 2020 loppuun asti. Scandic on yksi Paralympiakomitean pitkäaikaisemmista yhteistyökumppaneista ja on ollut tukemassa vammaisurheilijoita jo PyeongChangin ja Rion kisoissa.

”Me Scandicilla iloitsemme siitä, että saamme tukea menestyksekkäitä vammaisurheilijoitamme ja jatkaa matkaa yhdessä kohti Tokion paralympialaisia, kertoo Scandicin urheilu- ja sponsorointivastaava Jussi Rissanen.

Scandic tarjoaa urheilijoille esteettömiä huoneita sekä helposti saavutettavia tiloja erilaisille tilaisuuksille ja kokouksille. Hotellit saavat hyvää palautetta sekä urheilijoilta että Paralympiakomitealta.

”Pitkäaikainen yhteistyömme Scandicin kanssa on tarjonnut urheilijoillemme monia hyviä kokemuksia Scandicin hotelleissa. Urheilijat ovat kiitelleet esteettömiä huoneita ja muiden tilojen ratkaisuja, jotka mahdollistavat helpon liikkumisen hotellissa”, sanoo Paralympiakomitean yrityssuhdepäällikkö Timo Mäkynen.

Scandic urheilun puolesta. Ei ketään vastaan.

Scandic haluaa olla aktiivisesti mukana rakentamassa suomalaista urheilumenestystä ja se toimiikin merkittävänä urheilukumppanina muun muassa maastohiihdossa, jääkiekossa ja jalkapallossa. Scandic tarjoaa urheilijoiden tarpeet huomioivia palveluita koko suomalaiselle urheiluyhteisölle maajoukkuepelaajista junioreihin ja penkkiurheilijoista joukkueperheisiin saakka.

Hotelleja kaikille vieraille

Scandicille on tärkeää tarjota sama palvelutaso kaikille vieraille, myös toimintarajoitteisille. Scandicin 159:n kohdan esteettömyysstandardi ohjaa toimintaa hotelleissa ja ravintoloissa jo niiden suunnitteluvaiheessa. Hotellien liikuntarajoitteisille suunnitelluissa invahuoneissa on muun muassa moottorisänkyjä ja henkilönostimia. Hotellista voi lainata myös pyörätuoleja. Hotellien keittiöt huomioivat eri ruokavaliot niin aamiaisella, kokoustarjoiluissa kuin á la carte -listoillakin. Myös henkilökunnan koulutukseen panostetaan aktiivisesti.

”Tarjoamme ensimmäisenä hotelliketjuna interaktiivista esteettömyyskoulusta verkossa”, kertoo Rissanen. ”Koulutuksen painopisteenä on havainnollistaa neuvojen, vinkkien, testien ja opasvideoiden avulla, kuinka myös toimintarajoitteisille vieraille tarjotaan erinomaista palvelua hotelleissamme”.

Lisää tietoa Scandic-hotellien esteettömyydestä voi lukea täältä

Lisätietoja:

Jussi Rissanen
Urheilu- ja sponsorointivastaava
Scandic Hotels Oy
jussi.rissanen@scandichotels.com

Scandic is the largest hotel company in the Nordic countries with more than 280 hotels, in operation and under development, in more than 130 destinations. The company is the leader when it comes to integrating sustainability in all operations and its award-winning Design for All concept ensures that Scandic hotels are accessible to everyone. Well loved by guests and employees, the Scandic Friends loyalty program is the largest in the Nordic hotel industry and the company is one of the most attractive employers in the region. Scandic Hotels is listed on Nasdaq Stockholm. www.scandichotelsgroup.com

Kommentit (0)

Kommentti

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.