Scandic jatkaa yhteistyötään Paralympiakomitean kanssa

Lehdistötiedote   •   Maalis 02, 2018 13:30 EET

Scandic ja Suomen Paralympiakomitea ovat kirjoittaneet uuden kaksivuotisen yhteistyösopimuksen. Sopimus on voimassa tulevien PyeongChangin talviparalympialaisten ajan, ja sopimus jatkuu vuoden 2019 loppuun asti.

Scandic ja Suomen Paralympiakomitea ovat tehneet yhteistyötä aiemminkin. Aikaisempi monivuotinen yhteistyösopimus kesti Rion vuoden 2016 paralympialaisiin asti.

Paralympiakomitean pääsihteeri Tero Kuorikoski on mielissään yhteistyön jatkumisesta ja siitä, että yhteisen tekemisen lähtökohtana on Scandicin ja Paralympiakomitean molempien jakama arvo, esteettömyys.

”Yhteistyön avulla vammaishuippu-urheilu tulee näkyvämmäksi osaksi Scandic-ilmettä. Vammaishuippu-urheilutoimijoille taas on tarjolla aiempaa laajempi tarjonta laadukkaita majoituspalveluja”, Kuorikoski kertoo.

Myös Scandicin urheilu- ja sponsorointivastaava Jussi Rissanen iloitsee yhteistyöstä Paralympiakomitean kanssa. Scandicille esteettömyys on tärkeä asia.

”Meillä on käytössämme 135 kohdan muistilista, jota kutsumme Scandicin esteettömyysstandardiksi”, Rissanen sanoo.

Hän kertoo, että Scandic pyrkii aina löytämään sponsorointikohteista yrityksen arvomaailmaa tukevia piirteitä.

“Yhteistyömme Suomen Paralympiakomiten kanssa perustuu samaan arvopohjaan, ja sen vuoksi yhteistyö on luontevaa ja merkityksellistä. Me Scandicissa olemme erittäin ylpeä siitä, että saamme jatkaa hienoa yhteistyötä Suomen Paralympiakomitean kanssa seuraavat kaksi vuotta”, Rissanen kertoo.

Lisätietoja:

Jussi Rissanen, urheilu- ja sponsorointivastaava, puh. 040 709 1120, jussi.rissanen@scandichotels.com

Tero Kuorikoski, Suomen Paralympiakomitean pääsihteeri, puh. 040 024 2009, tero.kuorikoski@paralympia.fi

About Scandic Hotels Group
Scandic is the largest hotel company in the Nordic region with 16,000 team members and a network of around 280 hotels in operation and under development. Scandic Friends is the biggest loyalty program in the Nordic hotel sector. Corporate responsibility has always been a part of Scandic’s DNA and Scandic has been a pioneer when it comes to integrating sustainability in all of its operations. Scandic Hotels is listed on Nasdaq Stockholm. www.scandichotelsgroup.com

Kommentit (0)

Kommentti

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.