Scandic menee metsään – Johtajuutta kehitetään Evon Johtajatulilla

Lehdistötiedote   •   Elo 29, 2019 11:55 EEST

Scandic on mukana Partiolaisten 30.8.-1.9.2019 Hämeenlinnan Evolla järjestämässä Johtajatulet-tapahtumassa. Scandic tarjoaa tapahtumassa ainutlaatuisen metsähotellikokemuksen sekä työpajan hyvästä muutosjohtajuudesta.

Johtajatulet-tapahtuma on Suomen suurin metsäseminaari johtajuudesta ja itsensä kehittämistä. Tänä vuonna Scandic Hotels tukee Suomen Partiolaisten nuorten johtajuuskoulutusta ja sen myötä Scandicille avautui mahdollisuus olla mukana Johtajatulilla.

”Hyvän johtamisen tärkeys ja johtajana kehittyminen jo nuorena yhdistävät Partiota ja Scandicia”, kertoo Scandic Hotelsin henkilöstöjohtaja Riikka Mattila. ”Partiolaisten arvomaailma sekä ihanteet, kuten toisten ihmisten kunnioitus, ympäristön suojelu, luotettavuus, vastuunkanto ja oman toiminnan kehittäminen ovat lähellä Scandicin arvoja Be Caring, Be You, Be A Pro ja Be Bold”, jatkaa Mattila.

Ainutlaatuinen metsähotelli tarjoaa elämyksiä

Scandic rakentaa Johtajatulille metsähotellin, joka tarjoaa uniikin ja ikimuistoisen hotellikokemuksen suomalaisessa metsässä. Metsähotellin ajatuksena on se, ettei siitä ja sen vieraista jää jälkeä luontoon. Metsähotelli rakennetaan Tentsile-teltoilla, jotka kiinnitetään metsäpuiden varaan. Vieraiksi metsähotelliin pääsee muun muassa Scandic-työpajaan osallistuvien kesken arvottu voittaja ystävänsä kanssa. Metsähotellilla toimii luonnollisesti myös kokki, joka tarjoilee aamiaista metsähotellivieraille sekä välipalaa Scandicin työpajaan osallistuville.

Scandic toteuttaa metsähotellialueellaan kaksi työpajaa otsikolla ”Uuden yhteisen kulttuurin johtamispolku – kuinka pysyä reitillä?”. Työpajoissa käsitellään muutosjohtamista sekä tiimin yhteisen suunnan ja kulttuurin luomista yritysintegraation jälkeen. Johtamisesta kiinnostuneet osallistujat saavat käyttöönsä Scandicin johtamisen kompassin, jonka neljä periaatetta ohjaavat Scandicin esimiehiä arjessa ja haasteellisten tilanteiden edessä. Viikonlopun työpajojen tavoitteena on synnyttää oppimiskokemuksia ja uusia ideoita, joita Scandic ja osallistujat voivat hyödyntää seminaarin jälkeen omilla tahoillaan.

Lisätietoja:

Riikka Mattila
Henkilöstöjohtaja
Scandic Hotels Oy
riikka.mattila@scandichotels.com
040 522 6660

Scandic is the largest hotel company in the Nordic countries with more than 280 hotels, in operation and under development, in more than 130 destinations. The company is the leader when it comes to integrating sustainability in all operations and its award-winning Design for All concept ensures that Scandic hotels are accessible to everyone. Well loved by guests and employees, the Scandic Friends loyalty program is the largest in the Nordic hotel industry and the company is one of the most attractive employers in the region. Scandic Hotels is listed on Nasdaq Stockholm. www.scandichotelsgroup.com

Kommentit (0)

Kommentti

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.