Scandic tarjoaa sähköisen lukuelämyksen kaikille hotellivierailleen

Lehdistötiedote   •   Tammi 13, 2017 12:31 EET

Scandic tarjoaa PressReaderin käytön asiakkailleen 16.tammikuuta alkaen

Vahvistaakseen asiakaskokemustaan Scandic avaa asiakkailleen pääsyn kansainvälisiin ja kotimaisiin uutisiin yli 60 eri kielellä suoraan asiakkaan omasta mobiililaitteesta. Palvelun avulla Scandic tukee myös pitkäaikaista ympäristötyötään.

- Näemme suuren muutoksen siinä, miten vieraamme käyttävät mediaa tänä päivänä. Jotta voimme vastata heidän tarpeisiin ja toiveisiin, uskomme palvelun tukevan joustavaa ja modernia asiakaskokemusta – ympäristöystävällisellä tavalla, sanoo Thomas Engelhart, Scandic Hotels Groupin kaupallinen johtaja.

Palveluun pääsee Scandic Easy -verkon kautta menemällä PressReaderin kotisivulle tai lataamalla PressReader sovelluksen omaan älypuhelimeen tai tablettiin. Scandic tarjoaa lukuelämyksen kaikille vierailleen ja he voivat myös ladata haluamansa lehdet mukaansa ja jatkaa niiden lukemista kotimatkalla. Hotelleissa tulee jatkossa olemaan myös pieni määrä painettuja kotimaisia sanomalehtiä.

- PressReaderin käyttö kasvaa kovaa vauhtia Euroopassa ja yhteistyömme Scandicin kanssa on mielenkiintoinen satsaus meille. Olemme iloisia voidessamme tarjota kaikille hotellivieraille pääsyn uuteen maailmaan täynnä laadukkaita kansainvälisiä lukuelämyksiä, toteaa Igor Smirnoff, kaupallinen johtaja, PressReader.

Lisätietoja:
Kati Puukko, markkinointi- ja viestintäjohtaja, Scandic Suomi, puh. 040 5637049.

Scandic is the market leader in Nordic hospitality with an network of almost 230 hotels with 42,000 rooms in seven countries and run by 14,000 team members. Scandic Friends is the biggest loyalty program in the Nordic hotel industry with 1.5 million members. Responsibility is a part of Scandic’s DNA and Scandic is the ‘best hotel brand’ in the Nordics (BDRC 2014).

PDF-tiedosto

Kommentit (0)