Scandic Visby aukeaa Gotlannissa

Lehdistötiedote   •   Touko 02, 2013 09:04 EEST

Gotlannin suurimmasta hotellista tulee 14. kesäkuuta Scandicin ensimmäinen hotelli suositulla saarella. Uusi Scandic Visby tarjoaa asiakkailleen 214 huonetta, joista useassa on merinäköala ja ulkoterassi.

Pohjoismaiden johtavalla hotelliketjulla Scandicilla ei toistaiseksi ole ollut hotellia Gotlannin saarella, vaikka saarta pidetään korkealuokkaisena pohjoismaisena lomaparatiisina ja unelmakohteena. Lisäksi Gotlanti ja Visby ovat sekä elinkeinoelämän että politiikan edustajien suosittuja kohtaamispaikkoja.

Scandic solmi GotlandsResorin kanssa franchising-sopimuksen hotellista. Hotellin nimi vaihtuu 14. kesäkuuta 2013, jolloin siitä tulee Scandic-hotelli. GotlandsResor jatkaa hotellin omistajana ja operoi edelleen hotellia. Yhteistyö Scandicin kanssa ei aiheuta henkilöstömuutoksia.

-  Olemme iloisia ja ylpeitä voidessamme vihdoin tarjota Scandic-hotellin kauniissa Visbyssä. Scandic Visby on täydellinen hotelli sekä lomaileville perheille että liike- ja konferenssimatkustajille. Visbyn laaja huvielämä- ja kulttuuritarjonta on helposti tavoitettavissa vain muutaman minuutin kävelymatkan päässä keskiaikaisessa keskustassa, kertoo Scandicin konsernijohtaja Anders Ehrling.

Täynnä mahdollisuuksia
Aiemmin Visby HamnHotellina tunnetun Scandic Visby -hotellin kattavat uudistus- ja laajennustyöt saadaan valmiiksi toukokuussa 2013. Hotellissa on 214 huonetta ja yhteensä 509 vuodepaikkaa. Uudistetussa hotellissa on myös useita perhehuoneita ja 27 huonetta liikuntarajoitteisille.

Lisäksi hotellissa on kokoustilat, kaksi ravintolaa, uima-allas, ulkoilma-spa ja kuntosali. Hotelli sijaitsee erinomaisella paikalla satamaterminaalia vastapäätä vain muutaman minuutin päässä kaupungin keskustasta. Flybe lentää kesäisin pari kertaa viikossa Helsingistä suoraan Visbyyseen,Gotlantiin.

Margareta Thorgren, viestintäjohtaja, Scandic Hotels AB, +46 721 70 92 53
Carina Hammander, toimitusjohtaja, GotlandsResor AB, +46 705 373 815

Scandicin 7 500 työntekijää pyrkivät joka päivä yhteen ainoaan tavoitteeseen – asiakkaiden viihtymiseen. Pohjoismaiden vihreimpänä hotelliketjuna keskitymme aina ympäristöön, sosiaaliseen vastuuseen ja esteettömyyteen. Scandic on Pohjoismaiden suurin hotelliketju, jolla on noin 160 hotellia kahdeksassa maassa ja yhteensä 29 910 hotellihuonetta. Yrityksen liikevaihto on 923 miljoonaa euroa ja se on pohjoismaiden suurin hotelliketju. Haluamme olla muutakin kuin hotelli – paikka, jossa ihmiset tapaavat, työskentelevät ja inspiroituvat. www.scandichotels.fi

PDF-tiedosto

Kommentit (0)

Kommentti

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.