Scandic yhteistyöhön Paralympiakomitean kanssa

Lehdistötiedote   •   Marras 11, 2013 10:48 EET

Scandic ja Suomen Paralympiakomitea on allekirjoittanut Rion 2016 Paralympialaisiin asti kestävän yhteistyösopimuksen.

Paralympiakomitean pääsihteeri Tiina Kivisaari on mielissään yhteistyöstä ja etenkin yhteisestä arvopohjasta Scandicin kanssa. Scandic on kehittänyt muista hotelliketjuista poikkeavan esteettömyysstandardin, jossa on määritelty olennaisimmat käytännönasiat hotellissa asioimisessa.

”Meidän tilaisuuksissa lähtökohtana on poikkeuksetta esteettömyys. Se on myös Scandic hotelliketjun perusarvo. Se helpottaa yhteistyötä ja antaa sille hyvän pohjan”, Kivisaari kertoo.

Scandicin urheilu- ja sponsorointivastaava Jussi Rissanen näkee yhteistyön Paralympiakomitean kanssa luontevana jatkumona Scandicin arvoille ja toiminnalle.

“Olen erittäin iloinen monivuotisesta sopimuksestamme, joka jatkuu aina Rion Paralympialaisiin asti. Scandic on jo vuosia toiminut aktiivisessa yhteistyössä urheiluseurojen ja järjestöjen kanssa. Se luo tukevaa pohjaa yhteiselle tekemiselle, ei pelkästään huippu-urheilun, mutta myös koko liikunnan saralla. Haluamme olla niin huippu-urheilijoiden kuin tavallisten liikuntaharrastajien valinta, kun on kyse majoituskumppanista. Jaamme Suomen Paralympiakomitean kanssa saman arvomaailman, näin yhteistyö on luontevaa ja hedelmällistä”, Rissanen toteaa.

Lisätietoja:

Jussi Rissanen, urheilu- ja sponsorointivastaava, puh.  040 709 1120
Kati Puukko, markkinointi- ja viestintäpäällikkö, puh. 040 563 7049

Scandicin 7 500 työntekijää pyrkivät joka päivä yhteen ainoaan tavoitteeseen – asiakkaiden viihtymiseen. Pohjoismaiden vihreimpänä hotelliketjuna keskitymme aina ympäristöön, sosiaaliseen vastuuseen ja esteettömyyteen. Scandic on Pohjoismaiden suurin hotelliketju, jolla on noin 160 hotellia kahdeksassa maassa ja lähes 30 000 hotellihuonetta. Yrityksen liikevaihto on 923 miljoonaa euroa ja se on Pohjoismaiden suurin hotelliketju. Haluamme olla muutakin kuin hotelli – paikka, jossa ihmiset tapaavat, työskentelevät ja inspiroituvat. www.scandichotels.fi

Kommentit (0)