Scandicille jo seitsemäs hotelli Stavangeriin

Lehdistötiedote   •   Syys 10, 2014 15:00 EEST

Pohjoismaiden suurin hotelliketju allekirjoittaa sopimuksen uudesta hotellista Stavangerin keskustassa Norjassa. 350 uuden hotellihuoneen ja laajan kokoustarjonnan ansiosta Scandic positioi itsensä erittäin kilpailukykyiseksi tässä öljy- ja kaasubisnekseen keskittyvässä kaupungissa.

Scandic Stavanger City avattiin tänä keväänä, mutta avaamalla uuden Scandic Stavanger Congress -hotellin Scandic vahvistaa entisestään asemaansa tällä markkina-alueella.

“Markkinajohtajana on luonnollista vahvistaa asemaansa kehittämällä päämarkkina-alueita. Haluamme olla proaktiivisia ja avata uusia hotelleja kohteisiin, missä on suurta kysyntää. Tämä tukee Scandicin kasvustrategiaa ja vahvistaa positiotamme Pohjoismaiden johtavana hotelliketjuna”, sanoo Frank Fiskers, Scandicin konsernijohtaja.

Aiemmin tänä vuonna tehdyn Rica Hotels ketjun kaupan myötä Scandicilla on jo kuusi hotellia Stavangerissa. Scandic Stavanger Congress – hotellista tulee seitsemäs ja ylivoimaisesti suurin näistä kaikista. Hotelliin tulee 350 huonetta, 15 kokoustaa (1000 m2) sekä kattoterassi, mistä on upeat maisemat Stavangerin sataman ylle. Näiden lisäksi hotelliin rakennetaan kaksikerroksinen ravintola sekä baari ja kuntokeskus.

“Stavanger kasvaa kovaa vauhtia ja kaupungissa on ollut pula hotellihuoneista. Viime aikoina useita uusia hotelleja on avattu Stavangeriin. Markkinajohtajana Scandicille on tärkeää, että voimme tarjota laajan valikoiman erilaisia hotelleja ja kilpailutilanteessa olla näin voittajan asemassa”, toteaa Svein Arild Steen-Mevold, Scandic Norjan toimitusjohtaja.

Scandic Stavanger Congress – hotelli avataan 2016. Kiinteistön rakentaa Herman Wedels Plass AS, omistajana Kjell Madland.

Lisätietoja:

Svein Arild Steen-Mevold, Managing Director Scandic Norway: +47 951 79 390

Tine Birkeland, Director of Marketing, Communication & PR Scandic Norway: +47 922 11 936, tine.birkeland@scandichotels.com

Martina Tengvall, PR & Communication Director: +46 0709-73 50 70, martina.tengvall@scandichotels.com

Scandic is the definite market leader in Nordic hospitality with an unbeatable network of almost 230 hotels run by 13,000 committed team members. We are the ‘best hotel brand’ in the Nordics (BDRC 2014) and enjoy a following of more than 1.1 million Scandic Friends members!

Kommentit (0)