Scandicille uusi hotelli Berliiniin

Lehdistötiedote   •   Kesä 16, 2014 10:33 EEST

Scandic vahvistaa asemaansa Saksassa, kun Berliinissä sijaitseva Alsterhofin hotelli siirtyy Scandicille. Hotellissa on 217 huonetta, joihin on juuri tehty 8 miljoonan euron uudistus. Hotelli sijaitsee Länsi-Berliinin ostosmahdollisuuksien ja viihdetarjonnan lähellä. 1. syyskuuta alkaen hotelli siirtyy Scandicille ja samalla hotellin nimi muuttuu Scandic Berlin Kurfürstendammiksi.

Scandicilla on tällä hetkellä kaksi hotellia Saksassa: Scandic Potsdamer Platz Berliinin keskustassa ja Scandic Hamburg Emporio Hampurissa. Hotelliketju saa uutta vahvistusta, kun saksalaishotelli Alsterhofista tulee Scandic. Liiketoiminta ja henkilöstö siirtyy Scandicin palvelukseen syyskuun alusta alkaen. Vuonna 2012 hotelliin tehtiin 8 miljoonan euron kunnostustyö.

“Saksan taloudella on mennyt hyvin, mikä on yksi laajenemisen syistä Euroopan suurimmilla hotellimarkkinalla. Lisäksi olemme saaneet paljon positiivista palautetta nykyisistä hotelleistamme Saksassa. Se osoittaa, että ihmiset arvostavat Scandicin brändiä ja konsepteja. Myös yhteistyömme kiinteistönomistajan Lars Wenaasin kanssa laajenee ja olemme siitä erittäin iloisia,” sanoo Frank Fiskers, Scandicin konsernijohtaja.

Hotellin nimi tulee olemaan Scandic Berlin Kurfürstendamm. Hotellissa on 217 huonetta, kokoustilat ja se sijaitsee upealla paikalla Kurfürstendammin vanhassa kaupunginosassa. Lähellä on myös eksklusiivinen KaDeWe-tavaratalo ja Berliinin eläintarha. Scandic ja norjalainen kiinteistönomistaja Lars Wenaas ovat allekirjoittaneet pitkän vuokrasopimuksen. Lars Wenaas omistaa myös Scandic Potsdamer Platzin kiinteistön Berliinissä.

Scandic Berlin Kurfürstendamm:
Ravintola, baari ja kokoustilat
Käytössä saunaosasto, kuntosali ja kattoterassi
À la carte ja aamiaisbuffet
Ilmainen Wi-Fi ja laaja valikoima TV-kanavia

Osoite: Augsburger Straße 5 10789 Berlin

Lähin metropysäkki: Augsburger Straße

Nettiosoite: http://www.alsterhof.com

Katso hotellin tarkempi sijainti kartalla.

Scandic on Pohjoismaiden johtava hotelliketju, jolla on Rica hotellien yrityskaupan myötä 230 hotellia. Scandicin 13 000 työntekijää pyrkivät joka päivä yhteen ainoaan tavoitteeseen – asiakkaiden viihtymiseen. Pohjoismaiden vihreimpänä hotelliketjuna keskitymme aina ympäristöön, sosiaaliseen vastuuseen ja esteettömyyteen. www.scandichotels.fi

Kommentit (0)

Kommentti

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.