Scandicin asiakkaat voivat nyt käyttää kanta-asiakaspisteitään Pelastakaa Lapset ry:n tukemiseen

Lehdistötiedote   •   Tammi 19, 2018 11:50 EET

Scandic ja Pelastakaa Lapset ry ovat solmineet yhteistyösopimuksen, jonka ansiosta Scandicin työntekijät, hotellivieraat ja kanta-asiakkaat voivat tukea Pelastakaa Lapset ry:n toimintaa. Yhteistyön myötä Scandic Friends -pisteitä voi käyttää lahjoituksen tekemiseen järjestölle. Sopimus tulee voimaan kaikilla Scandicin markkina-alueilla.

“Olemme todella ylpeitä tästä yhteistyöstä ja siitä, että Scandicin työntekijät, hotellivieraat ja kanta-asiakkaat voivat tukea yhdessä Pelastakaa Lapset ry:n tärkeää työtä. Yhteistyö on meille tapa toteuttaa yrityksemme arvoja käytännössä, sanoo Scandic Hotels Groupin henkilöstö- ja kestävän kehityksen johtaja Lena Bjurner

Yhteistyö tarjoaa Scandicin työntekijöille mahdollisuuden osallistua Pelastakaa Lapset ry:n projekteihin ja kanta-asiakkaille helpon tavan tukea Pelastakaa Lapset ry:n työtä. Scandic Friends -jäsenet voivat muun muassa käyttää kanta-asiakaspisteitään lahjoituksen tekemiseen järjestölle. Scandic Friends on Pohjoismaiden suurin kanta-asiakasohjelma.

“Haluamme, että hyväntekeväisyyteen osallistuminen on kanta-asiakkaillemme mahdollisimman helppoa. Osana yhteistyötä järjestämme myös tapahtumia hotelleissamme Pelastakaa Lapset ry:n kanssa”, Bjurner sanoo.

Scandic osallistuu kaikilla markkina-alueillaan erilaisiin Pelastakaa Lapset ry:n projekteihin. Suomessa tavoitteena on muun muassa järjestää lapsiystävällisiä tiloja ja tukikerhotoimintaa maahanmuuttajille.

”Pelastakaa Lapset ry:n toiminnan ja Scandicin kanssa toteutettavan yhteistyön tavoitteena on, että erilaisista sosioekonomisista taustoista tulevat lapset voivat toimia yhteiskuntamme täysimääräisinä jäseninä. Tarjoamme muun muassa urheilutoimintaa sosioekonomisesti haavoittuvassa asemassa oleville lapsille ja edistämme tasa-arvoisten koulutusmahdollisuuksien jakautumista”, sanoo Pelastakaa Lapset ry:n Ruotsin pääsihteeri Elisabeth Dahlin.

Lisätietoa:
Elin Westin, Viestintäjohtaja, Scandic Hotels Group
elin.westin@scandichotels.com
p. +46 702 777526

Scandic is the largest hotel company in the Nordic region with 15,000 team members and a network of close to 230 hotels with about 45,000 hotel rooms in operation and under development. Scandic Friends is the biggest loyalty program in the Nordic hotel sector with 2 million members. Corporate responsibility has always been a part of Scandic’s DNA and Scandic has been named Best Hotel Brand in the Nordic countries (BDRC). Since December 2, 2015, Scandic has been listed on Nasdaq Stockholm. www.scandichotelsgroup.com

Kommentit (0)